Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Digitální prezentace prací studentů Ateliéru Digitalní design Online propagace prací studentů Ateliéru Digitalní design Zapojení do oborových soutěží
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích
- Příprava na zápočet
- 4 hodiny za semestr
- Exkurze
- 8 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Vyvinuté kompoziční myšlení Perfektní znalost typografie Znalost grafických programů Schopnost sebereflexe Týmová spolupráce |
Vyvinuté kompoziční myšlení Perfektní znalost typografie Znalost grafických programů Schopnost sebereflexe Týmová spolupráce |
Výsledky učení |
---|
Student se zapojuje do ateliérové spolupráce a chápe význam týmové synergie. |
Student se zapojuje do ateliérové spolupráce a chápe význam týmové synergie. |
Vyučovací metody |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Analýza prezentace studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
visual.
-
Bhaskaran Lakshmi. Podoby moderního designu. Slovart Praha, 2007. ISBN 80-7209-864-0.
-
BHASKARANOVÁ, L. Podoby moderního designu. Inspirace hlavních hnutí a stylů pro současný design.. Praha: Slovart, 2007. ISBN 80-7209-864-0.
-
Kesner, L. Vizuální teorie. Jinočany : H and H, 1997. ISBN 80-86022-17-X.
-
PARKER, C. Roger. Profesionální design v reklamě.
-
Štorm, František. Eseje o typografii. Vyd. 1. Praha : Společnost pro Revolver Revue, 2008. ISBN 978-80-87037-15-7.
|