Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do workspace vybranych postprodukčních softwerů. 2. Práce s vrstvami a klíčovymi body, transformací 3. Práce s textem, tahem, 4. Práce s maskami 5. Práce se shapy 6. Shape vrstvy a modifikátory 7. Easings 8. Time remapping 9. Effekty a stylizace část 1 10. Effekty a stylizace část 2 11. Loops 12. Textové animace 13. Prezentace zadanych dílčích úkolů, rendr a export
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, E-learning
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalost Adobe Photoshop a Illustrator |
Znalost Adobe Photoshop a Illustrator |
Výsledky učení |
---|
Je schopen realizovat výrobu titulků - low thirdu pomocí kinetické typografie a roz animovaných vektorových a bitmapových souborů, tvorba vlastních presetů. |
Je schopen realizovat výrobu titulků - low thirdu pomocí kinetické typografie a roz animovaných vektorových a bitmapových souborů, tvorba vlastních presetů. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
Popsat metody použité při zpracování úkolu |
Popsat metody použité při zpracování úkolu |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
Odborné dovednosti |
---|
Identifikovat problém |
Identifikovat problém |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky |
Navrhnout alternativy / možností řešen |
Navrhnout alternativy / možností řešen |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
E-learning |
Cvičení na počítači |
Demonstrace |
Demonstrace |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Cvičení na počítači |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
E-learning |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Buzan Tony, Buzan Barry. Myšlenkové mapy: probuďte svou kreativitu, zlepšete svou paměť, změňte svůj život. Brno, 2012. ISBN 9788026500308.
-
Crook Ian, Beare Peter. Motion graphics: principles and practices from the ground up. New York, 2016. ISBN 9781472569004.
-
GYNCILD, Brie a Lisa FRIDSMA. Adobe After Effects CC: 2018 release. San Jose, 2018. ISBN 978-01348532.
-
Harauz Nick. Apple Motion 5 Cookbook. ISBN 9781849693806.
-
Shaw Austin. Design for motion: motion design techniques & fundamentals. Burlington, 2015. ISBN 9781138812093.
|