Vyučující
|
-
Sampey Daniel Paul, MFA
-
Karásek Jan Jindřich, MgA.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- Studenti umí vyjmenovat různé strategie tvorby scénářů (od postav / ze situace) - studenti umí charakterizovat a popsat rozdíly laterálního a vertikálního myšlení a přístupu k tvorbě - studenti umí definovat různé režijní přístupy ke scénáři - studenti umí popsat, jak správně vytvořit technický scénář |
- Studenti umí vyjmenovat různé strategie tvorby scénářů (od postav / ze situace) - studenti umí charakterizovat a popsat rozdíly laterálního a vertikálního myšlení a přístupu k tvorbě - studenti umí definovat různé režijní přístupy ke scénáři - studenti umí popsat, jak správně vytvořit technický scénář |
Odborné dovednosti |
---|
Na základě osvojení si znalostí sokáží studenti: - aplikovat adekvátní strategii tvorby scénář - umí používat scenáristický software (CeltX, Fade In aj.) - studenti zvládnou napsat technický scénář - studenti umí aplikovat rozličné režijní postupy, jsou schopni zohlednit specifika látky / žánru |
Na základě osvojení si znalostí sokáží studenti: - aplikovat adekvátní strategii tvorby scénář - umí používat scenáristický software (CeltX, Fade In aj.) - studenti zvládnou napsat technický scénář - studenti umí aplikovat rozličné režijní postupy, jsou schopni zohlednit specifika látky / žánru |
Doporučená literatura
|
|