Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Základní okruhy: - strategie rozhodování - proč točit danou látku - podnikání v íoblasti filmového průmyslu - struktura řízení organizace kreativního průmyslu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
- Účast na výuce
- 36 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět probírané látky se omezuje na vybrané téma praktické části diplomové práce. Je individuální dle zadání práce a v rozsahu, který odpovídá předepsaným požadavkům na parametry diplomové práce. |
Předmět probírané látky se omezuje na vybrané téma praktické části diplomové práce. Je individuální dle zadání práce a v rozsahu, který odpovídá předepsaným požadavkům na parametry diplomové práce. |
Výsledky učení |
---|
Osvětlení workflow zpracování projektu ve fázích pre-, post a produkce vč. potřebných praktických úkonů a administrativy. |
Osvětlení workflow zpracování projektu ve fázích pre-, post a produkce vč. potřebných praktických úkonů a administrativy. |
Vyučovací metody |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Hodnotící metody |
---|
Rozhovor |
Rozhovor |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).
-
EPSTEIN, Edwar Jay. Ekonomika Hollywoodu. Praha, 2013. ISBN 978-80-204-2753-3.
-
HOPE Ted. Hope for film.. Berkley, 2014. ISBN 978-1-61902-332-1.
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
NEUMANN D. The Fine Art of Co-producing. Madrid, 2002. ISBN 84-88773-08-0.
-
SZCEPANIK, Petr. Továrna Barrandov.. Praha, 2016. ISBN 978-80-7004-177-2.
|