Předmět: Audiovizuální praktika Produkce 9

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Audiovizuální praktika Produkce 9
Kód předmětu KAAV/AV9PR
Organizační forma výuky Cvičení + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 6
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Mayer Viktor, Mgr.
Obsah předmětu
Konkrétní témata: - sponzoři, product placement - strategie prezentace - současná situace distribuce evropských filmů - přehled modelů alternativní distribuce - mediální právo Praktická cvičení: - průzkum realizace magisterského cvičení

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza textu, Analýza uměleckého díla
  • Účast na výuce - 120 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předmět slouží k prohloubení základních informací o produkci audiovizuálního díla, o audiovizuálním prostředí a producentském systému v České republice, které student získal v průběhu bakalářského cyklu.
Předmět slouží k prohloubení základních informací o produkci audiovizuálního díla, o audiovizuálním prostředí a producentském systému v České republice, které student získal v průběhu bakalářského cyklu.
Výsledky učení
Student získal základní informace o produkci audiovizuálního díla.
Student získal základní informace o produkci audiovizuálního díla.
Vyučovací metody
Analýza textu
Analýza textu
Analýza uměleckého díla
Týmová práce
Týmová práce
Přednášení
Přednášení
Analýza uměleckého díla
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Systematické pozorování studenta
Analýza výkonů studenta
Systematické pozorování studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
  • DAVID Ivan. Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva.. Praha, 2015. ISBN 978-80-906089-0-0.
  • EPSTEIN, Edwar Jay. The Big Picture. New York, 2005. ISBN 1-4000-6353-1.
  • Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
  • ROZEHNAL Aleš. Mediální právo.. Praha, 2017. ISBN 978-80-7380-033-8.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr