Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Konkrétní témata: - sponzoři, product placement - strategie prezentace - současná situace distribuce evropských filmů - přehled modelů alternativní distribuce - mediální právo Praktická cvičení: - průzkum realizace magisterského cvičení
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza textu, Analýza uměleckého díla
- Účast na výuce
- 120 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět slouží k prohloubení základních informací o produkci audiovizuálního díla, o audiovizuálním prostředí a producentském systému v České republice, které student získal v průběhu bakalářského cyklu. |
Předmět slouží k prohloubení základních informací o produkci audiovizuálního díla, o audiovizuálním prostředí a producentském systému v České republice, které student získal v průběhu bakalářského cyklu. |
Výsledky učení |
---|
Student získal základní informace o produkci audiovizuálního díla. |
Student získal základní informace o produkci audiovizuálního díla. |
Vyučovací metody |
---|
Analýza textu |
Analýza textu |
Analýza uměleckého díla |
Týmová práce |
Týmová práce |
Přednášení |
Přednášení |
Analýza uměleckého díla |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
-
DAVID Ivan. Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva.. Praha, 2015. ISBN 978-80-906089-0-0.
-
EPSTEIN, Edwar Jay. The Big Picture. New York, 2005. ISBN 1-4000-6353-1.
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
ROZEHNAL Aleš. Mediální právo.. Praha, 2017. ISBN 978-80-7380-033-8.
|