Vyučující
|
-
Bébarová Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je umožnění studentům seznamovat se aktivně s tvorbou významných osobností v oboru, s novými technologiemi, či tendencemi, technickými novinkami a pod. - získat poznatky, zkušenosti a názory pozvaných lektorů - moderní výuka je nedílým doplňkem hlavní ateliérové výuky a je považována za teoreticko - praktickou průpravu k této výuce - výuka je tématicky zaměřena podle povahy, tématického zaměření ročníku a konkrétního programu výuky v ateliéru - předmět bude individálně přizpůsobován konkrétním úkolům a hostujícím umělcům a teoretikům oboru
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je ovládání audiovizuální techniky a kreativita. |
Předpokladem je ovládání audiovizuální techniky a kreativita. |
Výsledky učení |
---|
Studenti by měli být schopni samostatně uvažovat, kriticky hodnotit předkládaná díla z dějin filmu a svůj názor nejen prezentovat, ale také argumentačně podpořit. Neměl by být pro ně problém číst zahraniční literaturu a recenze, individuálně rozvíjet orientaci v probírané látce. |
Studenti by měli být schopni samostatně uvažovat, kriticky hodnotit předkládaná díla z dějin filmu a svůj názor nejen prezentovat, ale také argumentačně podpořit. Neměl by být pro ně problém číst zahraniční literaturu a recenze, individuálně rozvíjet orientaci v probírané látce. |
- Studenti dokáží popsat a charakterizovat jednotlivé profesní akce. - Orientují se v profesionální nabídce odborných aktivit (masterclassy, Industry sekce mezinárodních filmových festivalů). - Dokáží vyjmenovat a popsat rozdíly training programů profesních organizací (Kreativní Evropa - Média, Scripteast, Midpoint ad.) - Zvládnou charakterizovat organizaci času na mezinárodních filmových akcích - umí rozlišit filmové trhy od distribučních trhů a tvůrčích pitch aktivit. - Dokáží popsat, co to je "pitching". |
- Studenti dokáží popsat a charakterizovat jednotlivé profesní akce. - Orientují se v profesionální nabídce odborných aktivit (masterclassy, Industry sekce mezinárodních filmových festivalů). - Dokáží vyjmenovat a popsat rozdíly training programů profesních organizací (Kreativní Evropa - Média, Scripteast, Midpoint ad.) - Zvládnou charakterizovat organizaci času na mezinárodních filmových akcích - umí rozlišit filmové trhy od distribučních trhů a tvůrčích pitch aktivit. - Dokáží popsat, co to je "pitching". |
Odborné dovednosti |
---|
- Studenti za využití získaných znalostí prakticky absolvují vybrané aktivity (účastní se Industry sekcí) - Studenti aplikují získané znalosti a adekvátně si vybírají Industry a Training aktivity - Písemně shrnou formou eseje svoji individuální zkušenost z vybraných aktivit - Aktivně se dokáží připravit na svůj pitching |
- Studenti za využití získaných znalostí prakticky absolvují vybrané aktivity (účastní se Industry sekcí) - Studenti aplikují získané znalosti a adekvátně si vybírají Industry a Training aktivity - Písemně shrnou formou eseje svoji individuální zkušenost z vybraných aktivit - Aktivně se dokáží připravit na svůj pitching |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Přednášení |
Přednášení |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
DE VALCK, Marijke (ed). Film Festivals.. Routledge, 2016. ISBN 978-0415712477.
-
EDWARDS Rona, SKERBELIS Monika. The Complete Filmmaker's Guide to Film Festivals: Your All Access Pass to launching your film on the festival circuit.. Michael Wiese Productions, 2012. ISBN 978-1615930883.
-
HOLLAND Christopher. Film Festival Secrets: A Handbook For Independent Filmmakers.. Stomp Tokyo, 2008. ISBN 978-0971835610.
-
IORDANOVA, Dina Iordanova (ed.). The Film Festival Reader, St Andrews Film Studies.. 2015. ISBN 978-1908437082.
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
WONG HING-YUK, Cindy. . Film Festivals: Culture, People, and Power on the Global Screen.. Rutgers University Press, 2011. ISBN 978-0813551210.
|