Vyučující
|
-
Cyroň Milan, Mgr. Ph.D.
-
Konečný Lubomír, MgA.
|
Obsah předmětu
|
Studenti si prohlubují tyto dovednosti: - model řízené výroby audiovizuálního díla na AAV - Realizace cvičení v natáčecích cyklech - Explikační a Realizační porady, jejich průběh a náplň - Pravidla pro půjčování techniky na AAV - Zodpovědnost při realizaci cvičení AAV - Technické a formální náležitosti cvičení realizovaných na AAV Předmět prohlubuje získávání produkčních a profesních návyků a dovedností v rámci realizace školních audiovizuálních děl. Předmět slouží také k prohlubování počítačové gramotnosti studentů (tvorba prezentací, práce s novými softwary v rámci jednotlivých profesí). Podmínkou úspěšného absolvování je dodržení všech formálních a technických náležitostí při realizaci školních cvičení dle "Výrobní knihy AAV" a dodržení všech zadaných termínů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět je realizován komisionálně před výrobní komisí a je praktickým projevem modelu řízené výroby na AAV, který simuluje reálné prostředí výroby audiovizuálních děl v profesionální praxi. |
Předmět je realizován komisionálně před výrobní komisí a je praktickým projevem modelu řízené výroby na AAV, který simuluje reálné prostředí výroby audiovizuálních děl v profesionální praxi. |
Výsledky učení |
---|
Studenti před komisí prezentují aktuálně řešené projekty v rámci výrobních praktik, a to dokumentární film a propagační spot. Předkládají písemnou explikaci k řešeným projektům o rozsahu 2 normostrany za svoji specializaci. |
Studenti před komisí prezentují aktuálně řešené projekty v rámci výrobních praktik, a to dokumentární film a propagační spot. Předkládají písemnou explikaci k řešeným projektům o rozsahu 2 normostrany za svoji specializaci. |
- student umí popsat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) - je schopen charakterizovat postupy práce na klauzurním filmu/zadání - umí vyjmenovat varianty řešení konkrétního zadání s ohledem na svoji profesi - je schopen aktivně participovat na prezentacích štábů - umí definovat základní výrobní postupy klauzurního díla ze svou profesi (specializaci) - rozumí žánru textu autorské explikace |
- student umí popsat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) - je schopen charakterizovat postupy práce na klauzurním filmu/zadání - umí vyjmenovat varianty řešení konkrétního zadání s ohledem na svoji profesi - je schopen aktivně participovat na prezentacích štábů - umí definovat základní výrobní postupy klauzurního díla ze svou profesi (specializaci) - rozumí žánru textu autorské explikace |
Odborné dovednosti |
---|
Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - dovede navrhnout, z hlediska své specializace a v zájmu celku, nejvhodnější postup práce na klauzurním zadání - dovede realizovat klauzurní zadání (projekt, film) - zvládá aplikovat alternativy v zásvislosti na průběhu postupu práce na klauzurním zadání (filmu, projektu) - prezentuje ve štábu i samostatně postup práce na klauzurním zadání - umí psát texty autorských explikací a reflektovat v nich jednotlivé fáze postupu práce na klauzurním zadání z hlediska své profese (specializace) |
Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - dovede navrhnout, z hlediska své specializace a v zájmu celku, nejvhodnější postup práce na klauzurním zadání - dovede realizovat klauzurní zadání (projekt, film) - zvládá aplikovat alternativy v zásvislosti na průběhu postupu práce na klauzurním zadání (filmu, projektu) - prezentuje ve štábu i samostatně postup práce na klauzurním zadání - umí psát texty autorských explikací a reflektovat v nich jednotlivé fáze postupu práce na klauzurním zadání z hlediska své profese (specializace) |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Supervize na pracovišti |
Supervize na pracovišti |
Zpracování prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Cathrine Kellison. Producing for TV and New Media. New York, 2009. ISBN 9780240810874.
-
Eve Light Honthaner. The Complete Film Production Handbook. New York, 2010. ISBN 978-0240811505.
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
Melvin L. Defleur, Sandra J. Ballová-Rokeachová. Teorie masové komunikace. Univerzita Karlova, Vydavatelství Karolinum. ISBN 80-7184-099-8.
-
MONACO, James. Jak číst film. Albatros, Praha, 2004. ISBN 978-80-00-01410-4.
-
Přikrylová, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha : Vox, 1999. ISBN 8086324001.
|