Předmět: Audiovizuální praktika Vizuální efekty 8

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Audiovizuální praktika Vizuální efekty 8
Kód předmětu KAAV/AV8VE
Organizační forma výuky Cvičení + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 6
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Ondruch Milan, MgA.
  • Masník Boris, ak. mal.
  • Batoušek Štěpán, MgA.
  • Babinec Petr, MgA. Ph.D.
Obsah předmětu
Výuka formou dílčích cvičení potvrzující připravenost studenta jednoznačně ukazující na jeho profesionální spolehlivost, přesvědčivě osobitou jasně formulovanou uměleckou výpověď s jeho produktivní schopností opírající se o svou vyspělou orientaci v oblasti audiovizuální tvorby.

Studijní aktivity a metody výuky
Týmová práce
  • Účast na výuce - 130 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Posluchači si vyzkouší real-time vizuální efekty realizované pomocí systému Unreal Engine včetně generování pozadí pro danou scénu. Během tohoto semestru již začíná posluchač konkretizovat a konzultovat svůj absolventský projekt.
Posluchači si vyzkouší real-time vizuální efekty realizované pomocí systému Unreal Engine včetně generování pozadí pro danou scénu. Během tohoto semestru již začíná posluchač konkretizovat a konzultovat svůj absolventský projekt.
Výsledky učení
Student používá nové tvůrčí zkušenosti a vědomosti ke svému absolventskému projektu.
Student používá nové tvůrčí zkušenosti a vědomosti ke svému absolventskému projektu.
Student dokáže: - Vysvětlit postup rigování 3D charakteru - Popsat procedurální systémy - Definovat optimální workflow VFX realizace - Popsat možnosti využití AI při realizaci 2D/3D VFX - Popsat možnosti animace 3D charakteru
Student dokáže: - Vysvětlit postup rigování 3D charakteru - Popsat procedurální systémy - Definovat optimální workflow VFX realizace - Popsat možnosti využití AI při realizaci 2D/3D VFX - Popsat možnosti animace 3D charakteru
Odborné dovednosti
Student umí: - Analyzovat scénář z hlediska řešení VFX po umělecké i technologické stránce - Připravit kompletní podklady pro VFX rozpočet - Optimalizovat postprodukci VFX záběrů - Vytvořit riging 3D charakteru - Vložit 3D charakter do reálného záběru
Student umí: - Analyzovat scénář z hlediska řešení VFX po umělecké i technologické stránce - Připravit kompletní podklady pro VFX rozpočet - Optimalizovat postprodukci VFX záběrů - Vytvořit riging 3D charakteru - Vložit 3D charakter do reálného záběru
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Týmová práce
Týmová práce
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Známkou
Analýza výkonů studenta
Známkou
Doporučená literatura
  • BOJANOVSKÝ, V. Základní principy osvětlování.
  • Box H.: Set Lighting Technician's Handbook. Film Lighting Equipment, Practice, and Electrical Distribution. Routledge,, 2017. ISBN 1138426156.
  • BROWN, B. Lighting. Focal Press. 2012. ISBN 978-0240807638.
  • MILLERSON, G. Lighting for TV and Film,Routledge. 2015. ISBN 978-1138130128.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr