Vyučující
|
-
Ondruch Milan, MgA.
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Batoušek Štěpán, MgA.
-
Babinec Petr, MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Výuka formou dílčích cvičení potvrzující připravenost studenta jednoznačně ukazující na jeho profesionální spolehlivost, přesvědčivě osobitou jasně formulovanou uměleckou výpověď s jeho produktivní schopností opírající se o svou vyspělou orientaci v oblasti audiovizuální tvorby.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Týmová práce
- Účast na výuce
- 130 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Posluchači si vyzkouší real-time vizuální efekty realizované pomocí systému Unreal Engine včetně generování pozadí pro danou scénu. Během tohoto semestru již začíná posluchač konkretizovat a konzultovat svůj absolventský projekt. |
Posluchači si vyzkouší real-time vizuální efekty realizované pomocí systému Unreal Engine včetně generování pozadí pro danou scénu. Během tohoto semestru již začíná posluchač konkretizovat a konzultovat svůj absolventský projekt. |
Výsledky učení |
---|
Student používá nové tvůrčí zkušenosti a vědomosti ke svému absolventskému projektu. |
Student používá nové tvůrčí zkušenosti a vědomosti ke svému absolventskému projektu. |
Student dokáže: - Vysvětlit postup rigování 3D charakteru - Popsat procedurální systémy - Definovat optimální workflow VFX realizace - Popsat možnosti využití AI při realizaci 2D/3D VFX - Popsat možnosti animace 3D charakteru |
Student dokáže: - Vysvětlit postup rigování 3D charakteru - Popsat procedurální systémy - Definovat optimální workflow VFX realizace - Popsat možnosti využití AI při realizaci 2D/3D VFX - Popsat možnosti animace 3D charakteru |
Odborné dovednosti |
---|
Student umí: - Analyzovat scénář z hlediska řešení VFX po umělecké i technologické stránce - Připravit kompletní podklady pro VFX rozpočet - Optimalizovat postprodukci VFX záběrů - Vytvořit riging 3D charakteru - Vložit 3D charakter do reálného záběru |
Student umí: - Analyzovat scénář z hlediska řešení VFX po umělecké i technologické stránce - Připravit kompletní podklady pro VFX rozpočet - Optimalizovat postprodukci VFX záběrů - Vytvořit riging 3D charakteru - Vložit 3D charakter do reálného záběru |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
BOJANOVSKÝ, V. Základní principy osvětlování.
-
Box H.: Set Lighting Technician's Handbook. Film Lighting Equipment, Practice, and Electrical Distribution. Routledge,, 2017. ISBN 1138426156.
-
BROWN, B. Lighting. Focal Press. 2012. ISBN 978-0240807638.
-
MILLERSON, G. Lighting for TV and Film,Routledge. 2015. ISBN 978-1138130128.
|