Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Konkrétní témata: - výnosy vlastní filmové distribuce a jiného užití licence - estimace výnosu konkrétního filmu - marketingové vstupy producenta - prostředí mezinárodního obchodu - práce sales agenta - marketing, PR, prodej produktu - sales agent a specifika a typy prodeje Praktická cvičení: - společné mezioborové cvičení - development magisterského projektu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza textu, Analýza uměleckého díla
- Účast na výuce
- 130 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět slouží k prohloubení základních informací o produkci audiovizuálního díla, o audiovizuálním prostředí a producentském systému v České republice, které student získal v průběhu bakalářského cyklu |
Předmět slouží k prohloubení základních informací o produkci audiovizuálního díla, o audiovizuálním prostředí a producentském systému v České republice, které student získal v průběhu bakalářského cyklu |
Výsledky učení |
---|
Student získal základní informace o produkci audiovizuálního díla. |
Student získal základní informace o produkci audiovizuálního díla. |
Student je schopen analyzovat rozdíly produkce celovečerního hraného filmu, televizního pořadu, animované tvorby a reklamy. Je schopen samostatně sestavit štáb, připravit realizaci AVD, sestavit plánovanou kalkulaci ceny pro jednotlivé žánry a je schopen vést a organizovat štáb. Student se orientuje v základní legislativě lokálního audiovizuálního průmyslu. Student rozumí technickému scénáři. Student umí zpracovat základní produkční dokumenty. Student umí sestavit výrobní rozpočet. Student rozumí a umí vysvětlit organizaci natáčení. |
Student je schopen analyzovat rozdíly produkce celovečerního hraného filmu, televizního pořadu, animované tvorby a reklamy. Je schopen samostatně sestavit štáb, připravit realizaci AVD, sestavit plánovanou kalkulaci ceny pro jednotlivé žánry a je schopen vést a organizovat štáb. Student se orientuje v základní legislativě lokálního audiovizuálního průmyslu. Student rozumí technickému scénáři. Student umí zpracovat základní produkční dokumenty. Student umí sestavit výrobní rozpočet. Student rozumí a umí vysvětlit organizaci natáčení. |
Odborné dovednosti |
---|
Student umí využívat nástroje produkčních dokumentů. Student díky analýze technického scénáře umí sestavit natáčecí plán. Student umí koordinovat postprodukci, tak aby audiovizuální dílo bylo úspěšně realizované. Student umí pracovat s výrobním rozpočtem v jednotlivých fází výroby audiovizuálního díla. Student umí sestavit adekvátní finanční plán a vyúčtování. |
Student umí využívat nástroje produkčních dokumentů. Student díky analýze technického scénáře umí sestavit natáčecí plán. Student umí koordinovat postprodukci, tak aby audiovizuální dílo bylo úspěšně realizované. Student umí pracovat s výrobním rozpočtem v jednotlivých fází výroby audiovizuálního díla. Student umí sestavit adekvátní finanční plán a vyúčtování. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Přednášení |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Analýza textu |
Analýza textu |
Přednášení |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
Levison. Filmmakers and Financing. Burington, 2013. ISBN 978-0-240-82137-5.
-
Vachon. A killer life. New York, 2006. ISBN 978-0-7432-5630-8.
|