Vyučující
|
-
Hruda Pavel, MgA.
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Plenér je zaměřen zejména na: - týmovou spolupráci - sebepozníní - argumentační dovednosti - skupinové aktivity - realizace audiovizuálních výstupů
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Zážitková (sebezkušenostní), Sebereflexe, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru. |
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru. |
Výsledky učení |
---|
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci. |
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci. |
Student dokáže: - popsat specifika práce v týmu - definovat svou úlohu v týmu - popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu - analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby - popsat nástroje týmové práce |
Student dokáže: - popsat specifika práce v týmu - definovat svou úlohu v týmu - popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu - analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby - popsat nástroje týmové práce |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže: - aplikovat nástroje týmové spolupráce - komunikovat se všemi složkami AV štábu - v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání - prezentovat výsledek týmové práce |
Student dokáže: - aplikovat nástroje týmové spolupráce - komunikovat se všemi složkami AV štábu - v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání - prezentovat výsledek týmové práce |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Sebereflexe |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Sebereflexe |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Rozhovor |
Rozhovor |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
-
Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
|