Předmět: Plenér 3

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Plenér 3
Kód předmětu KAAV/AV7PL
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Hruda Pavel, MgA.
  • Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
Obsah předmětu
Plenér je zaměřen zejména na: - týmovou spolupráci - sebepozníní - argumentační dovednosti - skupinové aktivity - realizace audiovizuálních výstupů

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Zážitková (sebezkušenostní), Sebereflexe, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 12 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru.
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru.
Výsledky učení
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci.
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci.
Student dokáže: - popsat specifika práce v týmu - definovat svou úlohu v týmu - popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu - analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby - popsat nástroje týmové práce
Student dokáže: - popsat specifika práce v týmu - definovat svou úlohu v týmu - popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu - analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby - popsat nástroje týmové práce
Odborné dovednosti
Student dokáže: - aplikovat nástroje týmové spolupráce - komunikovat se všemi složkami AV štábu - v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání - prezentovat výsledek týmové práce
Student dokáže: - aplikovat nástroje týmové spolupráce - komunikovat se všemi složkami AV štábu - v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání - prezentovat výsledek týmové práce
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Týmová práce
Týmová práce
Sebereflexe
Zážitková (sebezkušenostní)
Zážitková (sebezkušenostní)
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Sebereflexe
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Rozhovor
Rozhovor
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Doporučená literatura
  • Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
  • Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr