Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Posluchači se seznámí s technologiemi photo-scanning (Agisoft), laser scanning, motion capture a jejich využitím v praxi. Dalším tématem shrnutí a upřesnění práce VFX supervizora při realizaci filmového projektu, sestavení časového plánu a rozpočtu, kritické posuzování dílčích výsledků i komunikace s filmovým štábem. Na toto téma navazují informace o organizační struktuře trikových studií.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Projekce (statická, dynamická), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 36 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní znalosti všeobecně vzdělávacích předmětů. |
Základní znalosti všeobecně vzdělávacích předmětů. |
Výsledky učení |
---|
Student je schopen pochopit význam trikové kamery v jednotlivých technologiích animovaného filmu. |
Student je schopen pochopit význam trikové kamery v jednotlivých technologiích animovaného filmu. |
Student dokáže: - Definovat kroky přípravy trikového řešení společného projektu - Definovat technologickou a časovou náročnost společného projektu - Popsat spolupráci VFX pracoviště s filmovým štábem - Popsat vztah pregradingu a gradingu k VFX postprodukci - Vysvětlit nutnost záznamu parametrů scény pro postprodukci |
Student dokáže: - Definovat kroky přípravy trikového řešení společného projektu - Definovat technologickou a časovou náročnost společného projektu - Popsat spolupráci VFX pracoviště s filmovým štábem - Popsat vztah pregradingu a gradingu k VFX postprodukci - Vysvětlit nutnost záznamu parametrů scény pro postprodukci |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže: - Vytvořit funkční VFX breakdown společného projektu - Koordinovat spolupráci na realizaci VFX - Vytvořit záznam scény pro potřeby VFX - Vytvořit a odladit materiály pro 3D objekt - Zvládnout základní nedestruktivní barevnou korekci záběru |
Student dokáže: - Vytvořit funkční VFX breakdown společného projektu - Koordinovat spolupráci na realizaci VFX - Vytvořit záznam scény pro potřeby VFX - Vytvořit a odladit materiály pro 3D objekt - Zvládnout základní nedestruktivní barevnou korekci záběru |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Přednášení |
Přednášení |
Praktické procvičování |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Hodnotící metody |
---|
Rozhovor |
Písemná zkouška |
Rozhovor |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
GRAGE, Pierre Inside. VFX : an insiders view into the visual effects and film industry.. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2015. ISBN 9781503349247.
|