Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět slouží k předání základních informací o nutnosti koprodukciprodukce v oblasti hrané tvorby, vysvětluje úlohu product placementu. Ozřejmuje další možnosti financování ze zahraničních zdrojů. Základní okruhy (shrnutí): - koprodukce - nástroje marketingové podpory projektu - PP - zahraniční fondy - Media, Eurimage - distribuce Praktická cvičení: - úvaha o studentových cílech v rámci filmového průmyslu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Účast na výuce
- 36 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studenti se seznámí s organizací filmové tvorby. |
Studenti se seznámí s organizací filmové tvorby. |
Výsledky učení |
---|
Student rozumí výrazu a orientuje se v díle. |
Student rozumí výrazu a orientuje se v díle. |
Vyučovací metody |
---|
Přednášení |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Písemná zkouška |
Zpracování prezentace |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).
-
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
-
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
-
DAVID Ivan. Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva.. Praha, 2015. ISBN 978-80-906089-0-0.
-
HOPE Ted. Hope for film.. Berkley, 2014. ISBN 978-1-61902-332-1.
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
ORLEBAR Jeremy. Kniha o televizi.. Praha, 2012. ISBN 978-80-7331-246-6.
-
ROZEHNAL Aleš. Mediální právo.. Praha, 2017. ISBN 978-80-7380-033-8.
|