Vyučující
|
-
Hudeček Ondřej
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Ondruch Milan, MgA.
|
Obsah předmětu
|
Posluchači se naučí vytvořit organický 3D model podle vlastního konceptu, připraví obrazové podklady pro textury a vytvoří nastavení materiálů. Cílem je opět dosažení věrohodnosti spojení 3D objektu s okolím včetně odpovídající interakce. Dalším z úkolů tohoto semestru je vytvoření optimálně zjednodušeného 3D animatiku, umožňujícího bezproblémovou a rychlou editaci.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická)
- Účast na výuce
- 78 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zájem o film a vizuální efekty Základní znalosti a dovednosti v ovládání počítačové techniky a základního grafického SW Základní znalost fotografie |
Zájem o film a vizuální efekty Základní znalosti a dovednosti v ovládání počítačové techniky a základního grafického SW Základní znalost fotografie |
Výsledky učení |
---|
Posluchač je schopen se orientovat v trikových technologiích a zvolit odpovídající technologické řešení tvůrčího úkolu. |
Posluchač je schopen se orientovat v trikových technologiích a zvolit odpovídající technologické řešení tvůrčího úkolu. |
Student dokáže: - Vysvětlit práci v nodálním systému - Vysvětlit synchronizaci efektu s pohybem kamery - Definovat problematiku natáčení interakce se 3D objektem - Popsat předpoklady pro věrohodné vložení 3D objektu do reálné scény - Vysvětlit funkci materiálů 3D objektu |
Student dokáže: - Vysvětlit práci v nodálním systému - Vysvětlit synchronizaci efektu s pohybem kamery - Definovat problematiku natáčení interakce se 3D objektem - Popsat předpoklady pro věrohodné vložení 3D objektu do reálné scény - Vysvětlit funkci materiálů 3D objektu |
Odborné dovednosti |
---|
Student umí: - Realizovat 2D kompozici trikového záběru v SW Nuke - Vyretušovat nežádoucí prvky záběru - Synchronizovat pohyb efektu s pohybem kamery - Věrohodně vložit 3D objekt do reálné statické scény - Prezentovat postup realizace i výsledné dílo |
Student umí: - Realizovat 2D kompozici trikového záběru v SW Nuke - Vyretušovat nežádoucí prvky záběru - Synchronizovat pohyb efektu s pohybem kamery - Věrohodně vložit 3D objekt do reálné statické scény - Prezentovat postup realizace i výsledné dílo |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Projekce (statická, dynamická) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Projekce (statická, dynamická) |
Demonstrace |
Demonstrace |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Ústní zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
SAWICKI Mark. Filming the fantastic:a guide to visual effect cinematography.. Elsevier/Focal Press, 2011. ISBN 9780240814735.
|