Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Výuka primárně pracuje s hraným celovečerním filmem, zaměžuje se na fázi natáčen filmu, sestavování kalkulace a postprodukce. Základní okruhy: - příprava natáčení - finální kalkulace - natáčení - postprodukce - právní rámec audiovizuální výroby Praktická cvičení: - producentská explikace - esej na vybrané téma probírané látky
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studenti se seznámí s organizací filmové tvorby. |
Studenti se seznámí s organizací filmové tvorby. |
Výsledky učení |
---|
Student rozumí výrazu a orientuje se v díle. |
Student rozumí výrazu a orientuje se v díle. |
Student orientuje se v základní legislativě mediálních zákonů. |
Student orientuje se v základní legislativě mediálních zákonů. |
Student se seznamuje s měřením sledovanosti a uváděním reklam v lineárním televizním vysílání. |
Student se seznamuje s měřením sledovanosti a uváděním reklam v lineárním televizním vysílání. |
Student se orientuje v sestavení programu televizní stanice. |
Student se orientuje v sestavení programu televizní stanice. |
Student rozumí činnosti mediální agentury. |
Student rozumí činnosti mediální agentury. |
Student se seznámí s druhy televizních žánrů a jejich výrobou. |
Student se seznámí s druhy televizních žánrů a jejich výrobou. |
Odborné dovednosti |
---|
Student umí vysvětlit základní pojmy Zákonu o rozhlasovém a televizním vysílání. |
Student umí vysvětlit základní pojmy Zákonu o rozhlasovém a televizním vysílání. |
Student rozumí licencování pořadů. |
Student rozumí licencování pořadů. |
Student identifikuje základní prvky spolupráce producenta s televizí veřejné služby. |
Student identifikuje základní prvky spolupráce producenta s televizí veřejné služby. |
Student identifikuje základní prvky spolupráce producenta s komerční televizí. |
Student identifikuje základní prvky spolupráce producenta s komerční televizí. |
Student chápe rozdíl mezi lineární a nelineární televizí. |
Student chápe rozdíl mezi lineární a nelineární televizí. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Přednášení |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Analýza seminární práce |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).
-
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
-
DAVID Ivan. Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva.. Praha, 2015. ISBN 978-80-906089-0-0.
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
ROZEHNAL Aleš. Mediální právo.. Praha, 2017. ISBN 978-80-7380-033-8.
|