Vyučující
|
-
Šenovský Otakar, BcA.
-
Krcha Daniel, MgA. Ph.D.
-
Ondruš Juraj, MgA. Ph.D.
-
Nemeškal Libor, doc. MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti si v rámci předmětu zároveň vyzkouší práci s technologií živého/obrazového střihu. Praktická cvičení: - Semestrální cvičení. - Úvod do reklamy. - Televizní reklama. - Reklamní film. - Videoklip. - Autorská reklama. - Střih komedie. - Romantická scéna. - Živý střih. - Praktická zkouška z předmětu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 78 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cílem předmětu je úvodní seznámení studentů se základy teoretických i praktických aspektů střihové skladby. Po uvedení do tématu digitálních technologií, nelineárních střihových programů a představení střihových pracovišť posluchači zpracovávají zadaná praktická cvičení. |
Cílem předmětu je úvodní seznámení studentů se základy teoretických i praktických aspektů střihové skladby. Po uvedení do tématu digitálních technologií, nelineárních střihových programů a představení střihových pracovišť posluchači zpracovávají zadaná praktická cvičení. |
Výsledky učení |
---|
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama. - Reklamní film. - Videoklip. - Autorská reklama. - Živý střih. |
Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama. - Reklamní film. - Videoklip. - Autorská reklama. - Živý střih. |
Odborné dovednosti |
---|
Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama. - Reklamní film. - Videoklip. - Autorská reklama. - Živý střih. |
Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama. - Reklamní film. - Videoklip. - Autorská reklama. - Živý střih. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Bordwell, David a Kristin Thopson. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. Praha, 2011. ISBN 978-80-7331-217-6.
-
Karel Reisz, Gavin Millar. The technoque of film editing. Burlington, 2010. ISBN 9787-024-0521-855.
-
Ken Dancyger. The technoque of film and video editing: history, theory and practice. New York, 2011. ISBN 978-024-0813-974.
|