Vyučující
|
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Batoušek Štěpán, MgA.
|
Obsah předmětu
|
Teoretické základy 3D technologie, výuka v programech Blender, Maya, 3DSMax. Postupy při modelování objektu, jeho základním rigování a vytvoření textur. Posluchači se rovněž seznámí s metodami renderování ve vrstvách a naučí se pracovat se specializovanými renderovacími programy - např. Arnold. Na tato témata pak navazují informace o práci s vyrenderovanými vrstvami a jejich vzájemným laděním v programu Nuke.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Projekce (statická, dynamická), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní znalosti všeobecně vzdělávacích předmětů. |
Základní znalosti všeobecně vzdělávacích předmětů. |
Výsledky učení |
---|
Student je schopen pochopit význam trikové kamery v jednotlivých technologiích animovaného filmu. |
Student je schopen pochopit význam trikové kamery v jednotlivých technologiích animovaného filmu. |
Student dokáže: - Definovat kroky přípravy trikového řešení společného projektu - Definovat technologickou a časovou náročnost společného projektu - Popsat spolupráci VFX pracoviště s filmovým štábem - Popsat vztah pregradingu a gradingu k VFX postprodukci - Vysvětlit nutnost záznamu parametrů scény pro postprodukci |
Student dokáže: - Definovat kroky přípravy trikového řešení společného projektu - Definovat technologickou a časovou náročnost společného projektu - Popsat spolupráci VFX pracoviště s filmovým štábem - Popsat vztah pregradingu a gradingu k VFX postprodukci - Vysvětlit nutnost záznamu parametrů scény pro postprodukci |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže: - Vytvořit funkční VFX breakdown společného projektu - Koordinovat spolupráci na realizaci VFX - Vytvořit záznam scény pro potřeby VFX - Vytvořit a odladit materiály pro 3D objekt - Zvládnout základní nedestruktivní barevnou korekci záběru |
Student dokáže: - Vytvořit funkční VFX breakdown společného projektu - Koordinovat spolupráci na realizaci VFX - Vytvořit záznam scény pro potřeby VFX - Vytvořit a odladit materiály pro 3D objekt - Zvládnout základní nedestruktivní barevnou korekci záběru |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Přednášení |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Rozhovor |
Rozhovor |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
https://download.autodesk.com/global/docs/maya2014/en_us/.
|