Předmět: Reklamní tvorba

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Reklamní tvorba
Kód předmětu KAAV/AV3RE
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Babinec Petr, MgA. Ph.D.
Obsah předmětu
Kurz objasňuje témata: - Postavení reklamy v systému marketingových komunikací. - Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely. - Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení. - Výroba a development reklamy - Brief, režijní treatment, režijní explikace a příprava reklamního natáčení - Vývoj nových trendů v oblasti reklamy. - Struktura komunikační/reklamní agentury.

Studijní aktivity a metody výuky
Analýza prezentace
  • Účast na výuce - 24 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Student se seznamuje se stanovením reklamních cílů.
Student se seznamuje se stanovením reklamních cílů.
Výsledky učení
Student se podrobně seznámí se stanovením reklamních cílů, rolí reklamy v budování značky, základními prvky reklamní kreativní strategie (strategií reklamního sdělení, reklamními apely, informačním obsahem, formáty a samotným provedením reklamy).
Student se podrobně seznámí se stanovením reklamních cílů, rolí reklamy v budování značky, základními prvky reklamní kreativní strategie (strategií reklamního sdělení, reklamními apely, informačním obsahem, formáty a samotným provedením reklamy).
Student zná: - zákonitosti reklamní tvorby
Student zná: - zákonitosti reklamní tvorby
- zná a dokáže definovat "cílovou skupinu"
- zná a dokáže definovat "cílovou skupinu"
- různé reklamní strategie
- různé reklamní strategie
- strategie reklamního sdělení
- strategie reklamního sdělení
- rozlišuje reklamní nástroje v závislosti na médiích
- rozlišuje reklamní nástroje v závislosti na médiích
Odborné dovednosti
Student dokáže: - zvolit správnou strategii reklamy
Student dokáže: - zvolit správnou strategii reklamy
- vybrat adekvátní nástroje, vhodné pro danou reklamní strategii
- vybrat adekvátní nástroje, vhodné pro danou reklamní strategii
- definovat a zvolit "cílovou skupinu"
- definovat a zvolit "cílovou skupinu"
- vytvořit reklamní spot podle zadání
- vytvořit reklamní spot podle zadání
- aplikovat vybranou reklamní strategii
- aplikovat vybranou reklamní strategii
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Hodnotící metody
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • BALDWIN, Huntley. How to create effective TV commercials.. 2nd ed. Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1989. ISBN 978-0844230313.
  • FRIED, Jason a David Heinemeier HANSSON. Rework.. New York: Crown Business., 2010. ISBN 978-0307463746.
  • OGILVY David. Ogilvy on advertising.. New York: Vintage Books, 1983. ISBN 978-0394729039.
  • STEEL Jon. Perfect pitch: the art of selling ideas and winning new business.. Chichester: John Wiley, 2007. ISBN 0471789763.
  • TUNGATE Mark. Adland: a global history of advertising.. Second edition. Philadelphia, PA: Kogan Page, 2013. ISBN 978-0749464318.
  • YOUNG James Webb. A technique for producing ideas.. New York: McGraw-Hill, 2003. ISBN 0071410945.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr