Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Kurz objasňuje témata: - Postavení reklamy v systému marketingových komunikací. - Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely. - Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení. - Výroba a development reklamy - Brief, režijní treatment, režijní explikace a příprava reklamního natáčení - Vývoj nových trendů v oblasti reklamy. - Struktura komunikační/reklamní agentury.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Analýza prezentace
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student se seznamuje se stanovením reklamních cílů. |
Student se seznamuje se stanovením reklamních cílů. |
Výsledky učení |
---|
Student se podrobně seznámí se stanovením reklamních cílů, rolí reklamy v budování značky, základními prvky reklamní kreativní strategie (strategií reklamního sdělení, reklamními apely, informačním obsahem, formáty a samotným provedením reklamy). |
Student se podrobně seznámí se stanovením reklamních cílů, rolí reklamy v budování značky, základními prvky reklamní kreativní strategie (strategií reklamního sdělení, reklamními apely, informačním obsahem, formáty a samotným provedením reklamy). |
Student zná: - zákonitosti reklamní tvorby |
Student zná: - zákonitosti reklamní tvorby |
- zná a dokáže definovat "cílovou skupinu" |
- zná a dokáže definovat "cílovou skupinu" |
- různé reklamní strategie |
- různé reklamní strategie |
- strategie reklamního sdělení |
- strategie reklamního sdělení |
- rozlišuje reklamní nástroje v závislosti na médiích |
- rozlišuje reklamní nástroje v závislosti na médiích |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže: - zvolit správnou strategii reklamy |
Student dokáže: - zvolit správnou strategii reklamy |
- vybrat adekvátní nástroje, vhodné pro danou reklamní strategii |
- vybrat adekvátní nástroje, vhodné pro danou reklamní strategii |
- definovat a zvolit "cílovou skupinu" |
- definovat a zvolit "cílovou skupinu" |
- vytvořit reklamní spot podle zadání |
- vytvořit reklamní spot podle zadání |
- aplikovat vybranou reklamní strategii |
- aplikovat vybranou reklamní strategii |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Hodnotící metody |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
BALDWIN, Huntley. How to create effective TV commercials.. 2nd ed. Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1989. ISBN 978-0844230313.
-
FRIED, Jason a David Heinemeier HANSSON. Rework.. New York: Crown Business., 2010. ISBN 978-0307463746.
-
OGILVY David. Ogilvy on advertising.. New York: Vintage Books, 1983. ISBN 978-0394729039.
-
STEEL Jon. Perfect pitch: the art of selling ideas and winning new business.. Chichester: John Wiley, 2007. ISBN 0471789763.
-
TUNGATE Mark. Adland: a global history of advertising.. Second edition. Philadelphia, PA: Kogan Page, 2013. ISBN 978-0749464318.
-
YOUNG James Webb. A technique for producing ideas.. New York: McGraw-Hill, 2003. ISBN 0071410945.
|