Vyučující
|
-
Liebenberger Július, Mgr. art. ArtD.
|
Obsah předmětu
|
Student se podílí na asistentských pozicích při natáčení audiovizuální tvorby spolužáků. Vykonává funkce ve štábu ve vazbě na své profesní zaměření.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Práce s kamerou. |
Práce s kamerou. |
Výsledky učení |
---|
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
- definovat hierarchii ve štábu - vysvětlit pokyny při natáčení - vyjmenovat role jednotlivých profesí - vysvětlit roli své profese - popsat technické zázemí |
- definovat hierarchii ve štábu - vysvětlit pokyny při natáčení - vyjmenovat role jednotlivých profesí - vysvětlit roli své profese - popsat technické zázemí |
Odborné dovednosti |
---|
- stanovuje svou roli v rámci hierarchie ve štábu - využívá základní pokyny při natáčení - identifikuje role jednotlivých profesí a dle toho s nimi komunikuje - využívá odborné znalosti své profese - navrhuje technické zázemí dle potřeb své specializace |
- stanovuje svou roli v rámci hierarchie ve štábu - využívá základní pokyny při natáčení - identifikuje role jednotlivých profesí a dle toho s nimi komunikuje - využívá odborné znalosti své profese - navrhuje technické zázemí dle potřeb své specializace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Supervize na pracovišti |
Supervize na pracovišti |
Zpracování prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
|