Vyučující
|
-
Hudeček Ondřej
-
Velič Martin, MgA. ArtD.
-
Kubeček Tomáš, MgA.
-
Liebenberger Július, Mgr. art. ArtD.
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Konečný Lubomír, MgA.
-
Ondruš Juraj, MgA. Ph.D.
-
Hruda Pavel, MgA.
-
Pešek Lukáš, MgA.
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Společné semestrální cvičení: Dialogová etuda. Povinné prezentace: - Námět (RaS). - Explikační prezentace (P, RaS, K). - Realizační prezentace (všechny složky). - Zpráva z natáčení a ukázka denních prací (P, St). - Hrubý střih (St, R). - Příprava mixu a vizuálních efektů (Z, VFX). - Schvalovací prezentace (P, VFX, Zv, RaS).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student musí zvládnout všechny postupy audiovizuální tvorby. |
Student musí zvládnout všechny postupy audiovizuální tvorby. |
Výsledky učení |
---|
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
- Student zná základní pravidla využití dialogu, - vysvětlí a obhájí námět dialogového cvičení, - definuje, co se od něj očekává v rámci explikační a realizační prezentace, - umí vysvětlit postupy zpracování Zprávy z natáčení, - definuje, co je hrubý střih, mix a v čem spočívá práce s vizuálními efekty, - vyjmenuje obsah schvalovací prezentace. |
- Student zná základní pravidla využití dialogu, - vysvětlí a obhájí námět dialogového cvičení, - definuje, co se od něj očekává v rámci explikační a realizační prezentace, - umí vysvětlit postupy zpracování Zprávy z natáčení, - definuje, co je hrubý střih, mix a v čem spočívá práce s vizuálními efekty, - vyjmenuje obsah schvalovací prezentace. |
- The student knows the basic rules of using dialogue, - explains and defends the subject of the dialogue exercise, - defines what is expected of him/her in an explication and implementation presentation, - can explain the procedures of the Filming Report, - define what is rough editing, mixing and what is involved in working with visual effects, - list the content of the approval presentation. |
- The student knows the basic rules of using dialogue, - explains and defends the subject of the dialogue exercise, - defines what is expected of him/her in an explication and implementation presentation, - can explain the procedures of the Filming Report, - define what is rough editing, mixing and what is involved in working with visual effects, - list the content of the approval presentation. |
Odborné dovednosti |
---|
- Student využívá pravidla psaní dialogu, - identifikuje vhodný dialog pro danou scénu, - vystaví odpovídající prezentaci pro explikační a realizační poradu, - umí vypracovat zprávu z natáčení, - stanoví svůj postoj při hrubém střihu, mixu či práci s vizuálními efekty, - je schopen vystavět schvalovací prezentaci. |
- Student využívá pravidla psaní dialogu, - identifikuje vhodný dialog pro danou scénu, - vystaví odpovídající prezentaci pro explikační a realizační poradu, - umí vypracovat zprávu z natáčení, - stanoví svůj postoj při hrubém střihu, mixu či práci s vizuálními efekty, - je schopen vystavět schvalovací prezentaci. |
- The student uses the rules of dialogue writing, - identifies appropriate dialogue for a given scene, - builds an appropriate presentation for the explication and implementation meeting, - can produce a report of the shoot, - establishes his/her position when rough editing, mixing or working with visual effects, - is able to build an approval presentation. |
- The student uses the rules of dialogue writing, - identifies appropriate dialogue for a given scene, - builds an appropriate presentation for the explication and implementation meeting, - can produce a report of the shoot, - establishes his/her position when rough editing, mixing or working with visual effects, - is able to build an approval presentation. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Týmová práce |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
|