Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Ve druhém semestru se předmět obsahově zaměří na prezentace a distribuci díla. Nabyté znalosti si studenti ověří na vlastním připravovaném diplomovém projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
Výsledky učení |
---|
vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
popsat principy při žádosti o finanční podporu |
popsat principy při žádosti o finanční podporu |
Odborné dovednosti |
---|
rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
realizovat prezentaci vlastního projektu |
realizovat prezentaci vlastního projektu |
aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Animation now!. Köln : Taschen, 2004. ISBN 3822825883.
-
Dovnikovič, B. Škola kresleného filmu. Praha : Institut výchovy a vzdělávání pracovníků ČST, 1986.
-
Dovnikovič. Škola animovaného filmu.
-
Drvota, Mojmír. Základní složky filmu. Praha : NFA, 1994. ISBN 59-014-94.
-
Dutka, Edgar. Animovaný film. Praha : AMU, 2002. ISBN 80-85883-94-5.
-
Dutka Edgar. Minimum z dějin světové animace. AMU Praha , 2004. ISBN 80-7331-012-0 160.
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
Mitchell, Ben. Independent animation: developing, producing and distributing your animated films. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2017. ISBN 978-1-1388-5572-4.
-
Rall, Hannes. Animation: from concept to production. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138041196.
-
Urc, Rudolf. Animovaný film. Martin : Osveta, 1984.
-
Urc, Rudolf, Benešová, Marie. Dějiny animovaného filmu I. Bratislava, VŠMU, 1995.
-
Williams, Richard. The Animatorś Survival Kit. 1999.
-
Winder, Catherine. Producing animation. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2011. ISBN 978-0-240-81535-0.
|