Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Stylizované charakterové animační etudy vytvořené na základě odpozorovaných situací, reality. 2. Animovaná esej. 3. Výtvarná a literární příprava diplomového projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Analýza překladu, Analýza prezentace, Analýza textu, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pokročilá znalost anglického jazyka |
Pokročilá znalost anglického jazyka |
Výsledky učení |
---|
Orientuje se v jednotlivých fázích vývoje a výroby animovaného filmu. |
Orientuje se v jednotlivých fázích vývoje a výroby animovaného filmu. |
Zná základní filmovou terminologii v anglickém jazyce. |
Zná základní filmovou terminologii v anglickém jazyce. |
Rozumí struktuře filmového scénáře v anglickém jazyce. |
Rozumí struktuře filmového scénáře v anglickém jazyce. |
Zohlednění kulturních odkazů a nuancí v animovaných filmech v angličtině. |
Zohlednění kulturních odkazů a nuancí v animovaných filmech v angličtině. |
Schopnost analyzovat a kriticky hodnotit anglicky mluvící animované filmy. |
Schopnost analyzovat a kriticky hodnotit anglicky mluvící animované filmy. |
Odborné dovednosti |
---|
Efektivně komunikuje v anglickém jazyce při řešení a diskusi o svém projektu. |
Efektivně komunikuje v anglickém jazyce při řešení a diskusi o svém projektu. |
Připravuje si materiály a prezentace v angličtině. |
Připravuje si materiály a prezentace v angličtině. |
Zvládá prezentovat svůj animovaný film v anglickém jazyce. |
Zvládá prezentovat svůj animovaný film v anglickém jazyce. |
Pracuje s animačními nástroji a softwarem v anglickém jazyce. |
Pracuje s animačními nástroji a softwarem v anglickém jazyce. |
Zvládá postprodukci zvuku a titulkování v anglickém kontextu. |
Zvládá postprodukci zvuku a titulkování v anglickém kontextu. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Analýza textu |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Analýza překladu |
Analýza překladu |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
BARRY, Peter. Beginning Theory.. Manchester University Press. Manchester, 2009. ISBN 978-0-7190-7927-6.
-
BRAGG, Melvyn. The Adventure of English: The Biography of a Language.. Hodder & Stoughton. Great Britain, 2004. ISBN 0-340-82993-1.
-
HAYES, Nicky. Understand Psychology.. Hodder Education. Great Britain, 2010. ISBN 978-1-444-10090-7.
-
HUTCHINSON, Hazel. Writing Essays and Dissertations.. Hodder Education. London, 2007. ISBN 978-0-340-95878-0.
-
LAKOFF, George a Mark JOHNSON. Metaphors we live by.. The University of Chicago Press. Chicago, 2003. ISBN 226-46801-1.
-
Murphy, Raymond. English grammar in use : a self-study reference and practice book for intermediate students of English with answers. 3rd ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-53762-2.
-
Redman, Stuart. English vocabulary in use : pre-intermediate and intermediate. Cambridge : Cambridge University Press, 1997. ISBN 0-521-55737-2.
-
Williams, Richard. The animator's survival kit. London : Faber, 2001. ISBN 0-571-20228-4.
|