|
Vyučující
|
-
Vrlová Lenka, Mgr.
-
Adamík Zdeněk, MUDr. Ph.D., MBA
-
Vránová Věra, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Zážitkový kurz na začátku studia.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 8 hodin za semestr
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| orientovat se v časovém plánu výuky studijního programu v probíhajícím akademickém roce |
| orientovat se v časovém plánu výuky studijního programu v probíhajícím akademickém roce |
| aktivně se podílet na vytvoření pozitivního sociálního klimatu ve studijní skupině |
| aktivně se podílet na vytvoření pozitivního sociálního klimatu ve studijní skupině |
| vyjmenovat klíčové předměty zvoleného studijního programu |
| vyjmenovat klíčové předměty zvoleného studijního programu |
| popsat kompetence porodní asistentky, její postavení ve společnosti a ve zdravotnickém týmu |
| popsat kompetence porodní asistentky, její postavení ve společnosti a ve zdravotnickém týmu |
| zdůvodnit důležitost vysokoškolského vzdělání pro porodní asistentky |
| zdůvodnit důležitost vysokoškolského vzdělání pro porodní asistentky |
| Odborné dovednosti |
|---|
| orientovat se v časovém plánu výuky studijního programu v probíhajícím akademickém roce |
| orientovat se v časovém plánu výuky studijního programu v probíhajícím akademickém roce |
| aktivně se podílet na vytvoření pozitivního sociálního klimatu ve studijní skupině |
| aktivně se podílet na vytvoření pozitivního sociálního klimatu ve studijní skupině |
| vyjmenovat klíčové předměty zvoleného studijního programu |
| vyjmenovat klíčové předměty zvoleného studijního programu |
| popsat kompetence porodní asistentky, její postavení ve společnosti a ve zdravotnickém týmu |
| popsat kompetence porodní asistentky, její postavení ve společnosti a ve zdravotnickém týmu |
| zdůvodnit důležitost vysokoškolského vzdělání pro porodní asistentky |
| zdůvodnit důležitost vysokoškolského vzdělání pro porodní asistentky |
|
Doporučená literatura
|
-
AUJEZKÁ, A. et al. Metodika osobního rozvoje. Klinika adiktologie 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Všeobecná fakultní nemocnice, 2015.
-
Hanuš, R., Chytilová, L. Zážitkově pedagogické učení.. Praha: Grada, 2009.
-
Pelánek, R. Příručka instruktora zážitkových akcí.. Praha: Portál, 2013.
-
ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, M. Benefity využití sportovních a prožitkových aktivit v edukačních souvislostech: kolektivní monografie. Praha: Vysoká škola tělesné výchovy a sportu Palestra, 2016.
|