|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- seznamovací kurz na začátku studia.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce, Sebereflexe, Práce studentů ve dvojicích
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| orientovat se v legislativě spojené s vysokoškolským studiem |
| orientovat se v legislativě spojené s vysokoškolským studiem |
| popsat základní zásady BOZP a PO na UTB a ve zdravotnických zařízeních, kde probíhá praktická výuka |
| popsat základní zásady BOZP a PO na UTB a ve zdravotnických zařízeních, kde probíhá praktická výuka |
| seznámit se s nabídkou služeb pro podporu studia |
| seznámit se s nabídkou služeb pro podporu studia |
| vysvětlit organizaci výuky, hodnocení výuky, ukončování výuky |
| vysvětlit organizaci výuky, hodnocení výuky, ukončování výuky |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zvládnout adaptační proces ve vysokoškolském vzdělávání |
| zvládnout adaptační proces ve vysokoškolském vzdělávání |
| využívat služby pro podporu studia |
| využívat služby pro podporu studia |
| orientovat se v prostředí vysokoškolského studia |
| orientovat se v prostředí vysokoškolského studia |
| realizovat základní zásady BOZP na UTB a ve zdravotnických zařízeních, kde probíhá praktická výuka |
| realizovat základní zásady BOZP na UTB a ve zdravotnických zařízeních, kde probíhá praktická výuka |
| postupovat dle legislativních norem při realizaci výuky, hodnocení výuky a ukončování výuky |
| postupovat dle legislativních norem při realizaci výuky, hodnocení výuky a ukončování výuky |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Týmová práce |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
AUJEZKÁ, A. et al. Metodika osobního rozvoje. Praha: Klinika adiktologie 1. LF UK v Praze a Všeobecná fakultní nemocnice, 2015.
-
PELÁNEK, R. Příručka instruktora zážitkových akcí. Praha: Portál, 2013.
-
ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, M. Benefity využití sportovních a prožitkových aktivit v edukačních souvislostech: kolektivní monografie. Praha: Vysoká škola tělesné výchovy a sportu Palestra, 2016.
|