|
Vyučující
|
-
Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku před komisí.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nespecifikováno |
| nespecifikováno |
| Výsledky učení |
|---|
| definovat základní terminologii výtvarné výchovy |
| definovat základní terminologii výtvarné výchovy |
| popsat obsah, cíle, metody a prostředky užívané ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy |
| popsat obsah, cíle, metody a prostředky užívané ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy |
| charakterizovat východiska pro hodnocení ve výtvarné výchově |
| charakterizovat východiska pro hodnocení ve výtvarné výchově |
| specifikovat netradiční pedagogické strategie ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy |
| specifikovat netradiční pedagogické strategie ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy |
| objasnit podstatu profesních kompetencí učitele a psychodidaktických aspektů výuky výtvarné výchovy |
| objasnit podstatu profesních kompetencí učitele a psychodidaktických aspektů výuky výtvarné výchovy |
| Odborné dovednosti |
|---|
| diskutovat proměnu vzdělávacího oboru s důrazem na aktuální pojetí výtvarné výchovy v primárním vzdělávání |
| diskutovat proměnu vzdělávacího oboru s důrazem na aktuální pojetí výtvarné výchovy v primárním vzdělávání |
| vytvořit přípravu na vyučovací hodinu výtvarné výchovy |
| vytvořit přípravu na vyučovací hodinu výtvarné výchovy |
| aplikovat různé metody a formy hodnocení výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ |
| aplikovat různé metody a formy hodnocení výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ |
| aplikovat netradiční pedagogické strategie ve výtvarné výchově pro rozvoj poznání dítěte |
| aplikovat netradiční pedagogické strategie ve výtvarné výchově pro rozvoj poznání dítěte |
| reflektovat vlastní výuku výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy |
| reflektovat vlastní výuku výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána na daný obor.
|