|
Vyučující
|
-
Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku před komisí.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nespecifikováno |
| nespecifikováno |
| Výsledky učení |
|---|
| vyjmenovat kurikulární dokumenty ve vztahu ke školní tělesné výchově |
| vyjmenovat kurikulární dokumenty ve vztahu ke školní tělesné výchově |
| vysvětlit role učitele tělesné výchovy |
| vysvětlit role učitele tělesné výchovy |
| popsat jednotlivé části vyučovací hodiny tělesné výchovy |
| popsat jednotlivé části vyučovací hodiny tělesné výchovy |
| popsat metody posuzování efektivnosti vyučovací hodiny tělesné výchovy |
| popsat metody posuzování efektivnosti vyučovací hodiny tělesné výchovy |
| vyjmenovat a charakterizovat organizační formy a metody tělesné výchovy |
| vyjmenovat a charakterizovat organizační formy a metody tělesné výchovy |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vhodně volit organizační formy a metody tělesné výuky |
| vhodně volit organizační formy a metody tělesné výuky |
| správně používat tělocvičné názvosloví |
| správně používat tělocvičné názvosloví |
| stanovit cíle vyučovací hodiny tělesné výchovy |
| stanovit cíle vyučovací hodiny tělesné výchovy |
| sestavit vyučovací hodiny tělesné výchovy s daným cílem |
| sestavit vyučovací hodiny tělesné výchovy s daným cílem |
| sestavit dlouhodobý plán výuky tělesné výchovy |
| sestavit dlouhodobý plán výuky tělesné výchovy |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána na daný obor.
|