Vyučující
|
-
Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku před komisí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
nespecifikováno |
nespecifikováno |
Výsledky učení |
---|
charakterizovat základní terminologii přírodovědného a zdravotního vzdělávání |
charakterizovat základní terminologii přírodovědného a zdravotního vzdělávání |
srovnat přírodovědné vzdělávání v českém a zahraničním školství |
srovnat přírodovědné vzdělávání v českém a zahraničním školství |
definovat cíle, metody a prostředky přírodovědného a zdravotního vzdělávání |
definovat cíle, metody a prostředky přírodovědného a zdravotního vzdělávání |
vyjmenovat různé přístupy k přírodovědnému vzdělávání |
vyjmenovat různé přístupy k přírodovědnému vzdělávání |
popsat podstatu přírodovědného a zdravotního vzdělávání na 1. stupni základní školy |
popsat podstatu přírodovědného a zdravotního vzdělávání na 1. stupni základní školy |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout hodinu základního typu výuky prvouky, resp. přírodovědy na základě studia kurikulárních dokumentů |
navrhnout hodinu základního typu výuky prvouky, resp. přírodovědy na základě studia kurikulárních dokumentů |
reflektovat vlastní výuku přírodovědného vzdělávání na základě podkladů z portfolia |
reflektovat vlastní výuku přírodovědného vzdělávání na základě podkladů z portfolia |
diskutovat didaktické strategie ve výuce přírodovědného a zdravotního vzdělávání |
diskutovat didaktické strategie ve výuce přírodovědného a zdravotního vzdělávání |
orientovat se v kurikulárních dokumentech týkajících se přírodovědného a zdravotního vzdělávání |
orientovat se v kurikulárních dokumentech týkajících se přírodovědného a zdravotního vzdělávání |
navrhnout badatelsky orientovanou aktivitu pro žáky mladšího školního věku |
navrhnout badatelsky orientovanou aktivitu pro žáky mladšího školního věku |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Ústní zkouška |
Rozbor portfolia studenta |
Rozbor portfolia studenta |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána na daný obor.
|