|
Vyučující
|
-
Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku před komisí.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nespecifikováno |
| nespecifikováno |
| Výsledky učení |
|---|
| popsat základní didaktické kategorie v souvislosti s hudební výchovou |
| popsat základní didaktické kategorie v souvislosti s hudební výchovou |
| objasnit teoretická východiska výuky hudební výchovy |
| objasnit teoretická východiska výuky hudební výchovy |
| charakterizovat současné pojetí hudební výchovy na 1. stupni základní školy |
| charakterizovat současné pojetí hudební výchovy na 1. stupni základní školy |
| analyzovat kurikulární dokumenty týkající se hudební výchovy na 1. stupni základní školy |
| analyzovat kurikulární dokumenty týkající se hudební výchovy na 1. stupni základní školy |
| vysvětlit základní pojmy z teorie a praxe hudební výchovy |
| vysvětlit základní pojmy z teorie a praxe hudební výchovy |
| Odborné dovednosti |
|---|
| argumentovat využívání vybraných výukových metod a organizačních forem v hudební výchově |
| argumentovat využívání vybraných výukových metod a organizačních forem v hudební výchově |
| navrhnout vhodnou didaktickou strategii pro výuku hudební výchovy na 1. stupni základní školy |
| navrhnout vhodnou didaktickou strategii pro výuku hudební výchovy na 1. stupni základní školy |
| reflektovat vlastní didaktickou strategii ve výuce hudební výchovy |
| reflektovat vlastní didaktickou strategii ve výuce hudební výchovy |
| diskutovat současné činnostní pojetí hudební výchovy |
| diskutovat současné činnostní pojetí hudební výchovy |
| navrhnout využití výchovných koncertů pro žáky mladšího školního věku |
| navrhnout využití výchovných koncertů pro žáky mladšího školního věku |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána na daný obor.
|