|
Vyučující
|
-
Horníčková Beata, PhDr. Ph.D.
-
Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku před komisí.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nespecifikováno |
| nespecifikováno |
| Výsledky učení |
|---|
| definovat základní termíny lingvodidaktiky |
| definovat základní termíny lingvodidaktiky |
| vysvětlit základní principy výuky jazykových dovedností na 1. stupni základní školy |
| vysvětlit základní principy výuky jazykových dovedností na 1. stupni základní školy |
| charakterizovat přístupy a metody ve výuce anglického jazyka |
| charakterizovat přístupy a metody ve výuce anglického jazyka |
| specifikovat věkové zvláštnosti žáků 1. stupně základní školy ovlivňující výuku angličtiny |
| specifikovat věkové zvláštnosti žáků 1. stupně základní školy ovlivňující výuku angličtiny |
| popsat typy testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy |
| popsat typy testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy |
| Odborné dovednosti |
|---|
| používat základní terminologii lingvodidaktiky |
| používat základní terminologii lingvodidaktiky |
| aplikovat základní principy výuky jazykových dovedností na 1. stupni základní školy |
| aplikovat základní principy výuky jazykových dovedností na 1. stupni základní školy |
| navrhnout vhodné přístupy a metody ve výuce anglického jazyka |
| navrhnout vhodné přístupy a metody ve výuce anglického jazyka |
| zohlednit věková specifika žáků 1. stupně základní školy při přípravě na výuku |
| zohlednit věková specifika žáků 1. stupně základní školy při přípravě na výuku |
| analyzovat typy testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka |
| analyzovat typy testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána na daný obor.
|