Vyučující
|
-
Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
-
Vašíková Jana, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku před komisí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat základní terminologii výtvarné výchovy |
definovat základní terminologii výtvarné výchovy |
popsat obsah, cíle, metody a prostředky užívané ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy |
popsat obsah, cíle, metody a prostředky užívané ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy |
charakterizovat východiska pro hodnocení ve výtvarné výchově |
charakterizovat východiska pro hodnocení ve výtvarné výchově |
specifikovat netradiční pedagogické strategie ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy |
specifikovat netradiční pedagogické strategie ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy |
objasnit podstatu profesních kompetencí učitele a psychodidaktických aspektů výuky výtvarné výchovy |
objasnit podstatu profesních kompetencí učitele a psychodidaktických aspektů výuky výtvarné výchovy |
Odborné dovednosti |
---|
diskutovat proměnu vzdělávacího oboru s důrazem na aktuální pojetí výtvarné výchovy v primárním vzdělávání |
diskutovat proměnu vzdělávacího oboru s důrazem na aktuální pojetí výtvarné výchovy v primárním vzdělávání |
vytvořit přípravu na vyučovací hodinu výtvarné výchovy |
vytvořit přípravu na vyučovací hodinu výtvarné výchovy |
aplikovat různé metody a formy hodnocení výtvarné výchovy na prvním stupni ZŠ |
aplikovat různé metody a formy hodnocení výtvarné výchovy na prvním stupni ZŠ |
aplikovat netradiční pedagogické strategie ve výtvarné výchově pro rozvoj poznání dítěte |
aplikovat netradiční pedagogické strategie ve výtvarné výchově pro rozvoj poznání dítěte |
reflektovat vlastní výuku výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy |
reflektovat vlastní výuku výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy |
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána na daný obor.
|