Vyučující
|
-
Horníčková Beata, PhDr. Ph.D.
-
Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku před komisí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat základní terminologie lingvodidaktiky |
definovat základní terminologie lingvodidaktiky |
vysvětlit základní principy výuky jazykových dovedností na 1. stupni základní školy |
vysvětlit základní principy výuky jazykových dovedností na 1. stupni základní školy |
charakterizovat přístupy a metody ve výuce anglického jazyka |
charakterizovat přístupy a metody ve výuce anglického jazyka |
specifikovat věkové zvláštnosti žáků 1. stupně základní školy ovlivňující výuku angličtiny |
specifikovat věkové zvláštnosti žáků 1. stupně základní školy ovlivňující výuku angličtiny |
popsat typy testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy |
popsat typy testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy |
Odborné dovednosti |
---|
používat základní terminologii lingvodidaktiky |
používat základní terminologii lingvodidaktiky |
aplikovat základní principy výuky jazykových dovedností na 1. stupni základní školy |
aplikovat základní principy výuky jazykových dovedností na 1. stupni základní školy |
navrhnout vhodné přístupy a metody ve výuce anglického jazyka |
navrhnout vhodné přístupy a metody ve výuce anglického jazyka |
zohlednit věková specifika žáků 1. stupně základní školy při přípravě na výuku |
zohlednit věková specifika žáků 1. stupně základní školy při přípravě na výuku |
analyzovat typy testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka |
analyzovat typy testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka |
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána na daný obor.
|