Vyučující
|
-
Navrátilová Hana, PhDr. Ph.D.
-
Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku před komisí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
nespecifikováno |
nespecifikováno |
Výsledky učení |
---|
charakterizovat současné komunikační pojetí výuky literární výchovy |
charakterizovat současné komunikační pojetí výuky literární výchovy |
popsat cíle, obsah a strukturu jazykového a slohového vyučování na 1. stupni ZŠ |
popsat cíle, obsah a strukturu jazykového a slohového vyučování na 1. stupni ZŠ |
popsat metody rozvoje jazykových a komunikačních dovedností žáků |
popsat metody rozvoje jazykových a komunikačních dovedností žáků |
vyjmenovat prostředky jazykových rovin |
vyjmenovat prostředky jazykových rovin |
vysvětlit intergraci jazykové, komunikační, slohové a literární výchovy |
vysvětlit intergraci jazykové, komunikační, slohové a literární výchovy |
Odborné dovednosti |
---|
reflektovat vlastní didaktickou strategii ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ |
reflektovat vlastní didaktickou strategii ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ |
reflektovat vlastní posun v roli učitele ve výuce českého jazyka v oblasti didaktických a oborových znalostí |
reflektovat vlastní posun v roli učitele ve výuce českého jazyka v oblasti didaktických a oborových znalostí |
navrhnout vhodnou didaktickou strategii pro výuku jazyka a komunikace |
navrhnout vhodnou didaktickou strategii pro výuku jazyka a komunikace |
navrhnout příklady úloh v českém jazyce v souladu s komunikačním pojetím výuky |
navrhnout příklady úloh v českém jazyce v souladu s komunikačním pojetím výuky |
navrhnout vhodnou didaktickou strategii pro výuku literární výchovy |
navrhnout vhodnou didaktickou strategii pro výuku literární výchovy |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor portfolia studenta |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Rozbor portfolia studenta |
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána na daný obor..
|