Vyučující
|
-
Munk Michal, prof. RNDr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
- Současná média a jejich využití v primárním vzdělávání. - Interaktivní tabule, její využití a obsluha. - Internet a webové stránky pro učitele a žáky. - Televize a vzdělávací pořady pro děti. - Tablety a chytré mobilní telefony jako rozvíjející se školní pomůcky. - Další audio-vizuální technika a její využití ve škole - Software pro potřeby výuky v primární škole.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace, Cvičení na počítači, Analýza prezentace, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 22 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
nespecifikováno |
nespecifikováno |
Výsledky učení |
---|
Studenti budou schopni uvážlivě aplikovat vzdělávací technologie na úrovni primárního vzdělávání a hodnotit jejich využitelnost v praxi. |
Studenti budou schopni uvážlivě aplikovat vzdělávací technologie na úrovni primárního vzdělávání a hodnotit jejich využitelnost v praxi. |
Vyučovací metody |
---|
Demonstrace |
Individuální práce studentů |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Demonstrace |
Individuální práce studentů |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
ARAYA, D., PETERS, M. Education in the creative economy: knowledge and learning in the age of innovation. New York, 2010.
-
BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání: studijní materiál pro učitele snažící se uplatnit moderní technologie ve výuce. Kladno, 2003.
-
CHROMÝ, J. Komunikace, média, vzdělávání, kultura. Praha, 2014.
-
KAPOUN, P. Média ve vzdělávání. Ostrava, 2013.
-
Průcha, Jiří. Moderní vzdělávací technologie. Vyd. 1. Praha : Vysoká škola J.A. Komenského, 2003. ISBN 80-86723-01-1.
|