|
Vyučující
|
-
Najvar Petr, doc. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku, jež se koná před komisí.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nespecifikováno |
| nespecifikováno |
| Výsledky učení |
|---|
| psychologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku |
| psychologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku |
| sociologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku |
| sociologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku |
| vývojová specifika dětí předškolního věku |
| vývojová specifika dětí předškolního věku |
| vztah mateřské školy, rodiny a dalších aktérů předškolního vzdělávání |
| vztah mateřské školy, rodiny a dalších aktérů předškolního vzdělávání |
| historická perspektiva na psychologické a sociologické souvislosti předškolního vzdělávání |
| historická perspektiva na psychologické a sociologické souvislosti předškolního vzdělávání |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zohlednit psychologické zvláštnosti dětí předškolního věku při koncipování preprimárního vzdělávání |
| zohlednit psychologické zvláštnosti dětí předškolního věku při koncipování preprimárního vzdělávání |
| zohlednit sociologické souvislost práce s dětmi předškolního věku při koncipování předškolního vzdělávání |
| zohlednit sociologické souvislost práce s dětmi předškolního věku při koncipování předškolního vzdělávání |
| argumentovat s využitím profesního jazyka při vyjednávání s ostatními aktéry v předškolním vzdělávání |
| argumentovat s využitím profesního jazyka při vyjednávání s ostatními aktéry v předškolním vzdělávání |
| zohledňovat historické a kulturní souvislosti při koncipování preprimárního vzdělávání |
| zohledňovat historické a kulturní souvislosti při koncipování preprimárního vzdělávání |
| provádět efektivní pedagogicko-psychologickou diagnostiku dětí předškolního věku |
| provádět efektivní pedagogicko-psychologickou diagnostiku dětí předškolního věku |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána k předmětům oblasti Psychologie a Sociologie..
|