|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
-
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 60 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 30 hodin za semestr
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| definuje terénní sociální práci |
| definuje terénní sociální práci |
| objasní termíny harm reduction a public health |
| objasní termíny harm reduction a public health |
| charakterizuje služby sociální prevence a objasní jejich význam |
| charakterizuje služby sociální prevence a objasní jejich význam |
| vysvětlí úlohu terénního programu |
| vysvětlí úlohu terénního programu |
| stanoví výhody a nevýhody sociální práce v terénu |
| stanoví výhody a nevýhody sociální práce v terénu |
| vymezí a rozliší kompetence terénních pracovníků a terénních sociálních pracovníků |
| vymezí a rozliší kompetence terénních pracovníků a terénních sociálních pracovníků |
| Odborné dovednosti |
|---|
| identifikuje rizikové chování |
| identifikuje rizikové chování |
| realizuje depistáž |
| realizuje depistáž |
| navrhuje intervence směřující ke zlepšení nepříznivé sociální situace |
| navrhuje intervence směřující ke zlepšení nepříznivé sociální situace |
| realizuje pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí jedince |
| realizuje pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí jedince |
| sestavuje individuální plán a individuální plán ochrany dítěte |
| sestavuje individuální plán a individuální plán ochrany dítěte |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
|