| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        -
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 10 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 55 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Příprava na zápočet
                        - 50 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Semestrální práce
                        - 35 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | Výsledky učení | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| definuje terénní sociální práci | 
| definuje terénní sociální práci | 
| objasní termíny harm reduction a public health | 
| objasní termíny harm reduction a public health | 
| charakterizuje služby sociální prevence a objasní jejich význam | 
| charakterizuje služby sociální prevence a objasní jejich význam | 
| vysvětlí úlohu terénního programu | 
| vysvětlí úlohu terénního programu | 
| stanoví výhody a nevýhody sociální práce v terénu | 
| stanoví výhody a nevýhody sociální práce v terénu | 
| vymezí a rozliší kompetence terénních pracovníků a terénních sociálních pracovníků | 
| vymezí a rozliší kompetence terénních pracovníků a terénních sociálních pracovníků | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| identifikuje rizikové chování  | 
| identifikuje rizikové chování  | 
| realizuje depistáž  | 
| realizuje depistáž  | 
| navrhuje intervence směřující ke zlepšení nepříznivé sociální situace | 
| navrhuje intervence směřující ke zlepšení nepříznivé sociální situace | 
| realizuje pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí jedince | 
| realizuje pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí jedince | 
| sestavuje individuální plán a individuální plán ochrany dítěte | 
| sestavuje individuální plán a individuální plán ochrany dítěte | 
| Vyučovací metody | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích | 
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) | 
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) | 
| Praktické procvičování | 
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích | 
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) | 
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Praktické procvičování | 
| Hodnotící metody | 
|---|
| Písemná zkouška | 
| Analýza výkonů studenta | 
| Analýza výkonů studenta | 
| Písemná zkouška | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
         
         
     |