|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Pozdravit, rozloučit se. Představit sebe i ostatní. Uvítat někoho, navázat kontakt. Říci o sobě základní údaje. Poprosit, poděkovat. Orientovat se ve městě, zeptat se na cestu. Představit členy své rodiny, jejich práci, záliby. Popsat různé typy bydlení, jejich výhody a nevýhody. Zeptat se na restauraci, objednat si oběd. Popsat různé stravovací návyky. Přítomný čas. Slovosled věty oznamovací, tázací. Přítomný čas vybraných sloves, rozkazovací způsob. Předložky.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 22 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby citovat vazby v jednoduché konverzaci zařadit v konverzaci nabytou slovní zásobu probraných témat |
| reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby citovat vazby v jednoduché konverzaci zařadit v konverzaci nabytou slovní zásobu probraných témat |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozlišit během poslechu známá slova a základní fráze kombinovat jednoduché otázky vytvořit popis místa, kde žiji sestavit jednoduchý text na zadané téma |
| rozlišit během poslechu známá slova a základní fráze kombinovat jednoduché otázky vytvořit popis místa, kde žiji sestavit jednoduchý text na zadané téma |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. |
| Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| E-learning |
| E-learning |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Girardet, J., & Pécheur, J. Campus 1: méthode de français.. Paris: CLE International., 2004.
-
Pravdová M. Francouzština pro začátečníky. Praha: LEDA., 210.
-
Schauwecker, M. Francouzština: 2000 nejdůležitějších slovíček : [lépe mluvit, více rozumět].. Praha: Grada., 2009.
-
Steele R., & Zemiro J. Exercons - nous 1.. Paris: Hachette.
|