|
Vyučující
|
-
Lengálová Anežka, doc. Ing. Ph.D.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Přídavná jména a příslovce. Minulé a současné zvyky. Synonyma a antonyma. Slovosled přídavných jmen. Podmínková souvětí. Psaní eseje s vyjádřením názoru. Rodina a vztahy. Nereálné situace, použití wish a if only Životní události a rozhodnutí. Psaní životopisu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk V (UP5A5). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky. |
| Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk V (UP5A5). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky. |
| Výsledky učení |
|---|
| podmínkových souvětí |
| podmínkových souvětí |
| přídavných jmen a příslovcí |
| přídavných jmen a příslovcí |
| slovosledu přídavných jmen |
| slovosledu přídavných jmen |
| minulých a současných zvyků |
| minulých a současných zvyků |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| Odborné dovednosti |
|---|
| používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
| používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
| ovládat jazykové zákonitost |
| ovládat jazykové zákonitost |
| pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
| pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
| adekvátně reagovat na autentické materiály |
| adekvátně reagovat na autentické materiály |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
| Známkou |
| Analýza výkonů studenta |
| Ústní zkouška |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
-
Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan.. 2007.
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
-
Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper Intermediate Coursebook with video. Oxford University Press, 2016.
-
Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper-Intermediate Workbook with Key. Oxford University Press, 2016.
-
Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
-
Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.
|