|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Člen a předložky u jmen měst a zemí - Tvoření množného čísla u podstatných jmen - Přídavná jména s jedním tvarem pro oba rody - Postavení přídavného jména - Číslovky základní - Číslovky řadové - úvod - Nepravidelná slovesa - Popis města - Popis osoby
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, E-learning
- Příprava na zápočet
- 22 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nespecifikováno |
| nespecifikováno |
| reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a jeho studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby zařadit základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci reprodukovat slovní zásobu probíraných témat zařadit základní obraty v písemném projevu |
| reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a jeho studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby zařadit základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci reprodukovat slovní zásobu probíraných témat zařadit základní obraty v písemném projevu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozlišit v rámci pomalého poslechu známá slova a základní fráze porozumět v rámci čtení známým slovům a jednoduchým větám sestavit jednoduché otázky a na otázky odpovídat popsat místo, kde student žije sestavit stručný jednoduchý text |
| rozlišit v rámci pomalého poslechu známá slova a základní fráze porozumět v rámci čtení známým slovům a jednoduchým větám sestavit jednoduché otázky a na otázky odpovídat popsat místo, kde student žije sestavit stručný jednoduchý text |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. |
| Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| E-learning |
| E-learning |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Didaktický test |
| Známkou |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Didaktický test |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Girardet, J., & Pécheur, J. Campus 1: méthode de français.. Paris: CLE International, 2004.
-
Pravdová M. Francouzština pro začátečníky.. Praha: LEDA, 2020.
-
Schauwecker, M. Francouzština: 2000 nejdůležitějších slovíček : [lépe mluvit, více rozumět]. Praha: Grada, 2009.
-
Steele R., & Zemiro J. Exercons - nous 1. Paris: Hachette.
|