|
Vyučující
|
-
Máčalová Jana, Mgr.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Popis vzhledu a srovnávání. Použití frázových sloves. Formulace stížnosti. Trpný rod. Použití členů a/an, the Fráze se slovesy take a have. Popis změn a rozdílů. Doporučení. Nereálné situace v minulost - should/shouldn't have. Chování lidí v sociálních médiích, reklama. Modální slovesa. Rozhodování a omluva. Použití nepřímé řeči a nepřímých otázek. Souhlas a nesouhlas, výhody a nevýhody.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk II (UP2A2). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky. |
| Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk II (UP2A2). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky. |
| Výsledky učení |
|---|
| frázových sloves |
| frázových sloves |
| trpného rodu |
| trpného rodu |
| modálních sloves |
| modálních sloves |
| nepřímé řeči a nepřímých otázek |
| nepřímé řeči a nepřímých otázek |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| Odborné dovednosti |
|---|
| používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
| používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
| ovládat jazykové zákonitosti |
| ovládat jazykové zákonitosti |
| pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
| pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
| adekvátně reagovat na autentické materiály |
| adekvátně reagovat na autentické materiály |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Týmová práce |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Týmová práce |
| Přednášení |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
| Známkou |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
-
J. Flower. Phrasal verbs organiser with mini dictionary.
-
Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan..
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
-
Roberts, R. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video. Oxford: Oxford University press..
-
Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
-
Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.
|