|
Vyučující
|
-
Kozáková Věra, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- Představte sebe a ostatní - Navázat kontakt - Pozdravit a poděkovat - Schopnost vytvářet otázky - Schopnost reagovat na otázky ostatních - Orientace ve městě - Zeptat se na cestu - Pojmenovat dopravní prostředky - Představit členy své rodiny - Mluvit o práci a koníčcích - Prezentace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Práce studentů ve dvojicích
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 22 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předmět je volitelný, studenti mohou volit z nabídky několika jazyků. Vyžaduje minimální úroveň jazyka A2, dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové znalosti získané v rámci předchozího studia na SŠ. |
| Předmět je volitelný, studenti mohou volit z nabídky několika jazyků. Vyžaduje minimální úroveň jazyka A2, dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové znalosti získané v rámci předchozího studia na SŠ. |
| Student je schopen komunikovat v německém jazyce v mluvené a psané formě na úrovni A2+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Student je schopen komunikovat v německém jazyce v mluvené a psané formě na úrovni A2+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| vysvětlit přítomný čas slabých a silných sloves |
| vysvětlit přítomný čas slabých a silných sloves |
| identifikovat slovesa s odlučitelnými a neodlučitelnými předponami |
| identifikovat slovesa s odlučitelnými a neodlučitelnými předponami |
| vyjádřit rozkazovací způsob |
| vyjádřit rozkazovací způsob |
| definovat préteritum a perfektum |
| definovat préteritum a perfektum |
| vyjmenovat spojky souřadící i podřadící |
| vyjmenovat spojky souřadící i podřadící |
| popsat rozkazovací způsob |
| popsat rozkazovací způsob |
| Odborné dovednosti |
|---|
| ovládat němčinu v ústní i písemné podobě |
| ovládat němčinu v ústní i písemné podobě |
| praktikovat překlad jednoduchých textů |
| praktikovat překlad jednoduchých textů |
| interpretovat události v přítomném i minulém čase |
| interpretovat události v přítomném i minulém čase |
| navrhnout a předat informace |
| navrhnout a předat informace |
| interpretovat souhlas a nesouhlas |
| interpretovat souhlas a nesouhlas |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Höppnerová, Věra. Němčina pro jazykové školy 1 nově. Plzeň, 2010. ISBN 978-80-7238-912-4.
-
Höppnerová, Věra. Němčina pro jazykové školy 2 nově. Plzeň, 2011. ISBN 978-80-7238-958-2.
|