|
Vyučující
|
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Máčalová Jana, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Předpřítomné časy a minulý čas prostý. Slovesný tvar -ing a slovesa bez to. Silná přídavná jména. Vztažné věty. Přípony přídavných jmen. Složená podstatná jména. Psaní pracovního emailu. Formulace otázek. Vazby used to a would. Podmínkové věty. Pracovní podmínky. Charakter a chování. Předpony. Psaní poznámek.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk I (UP1A1). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky. |
| Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk I (UP1A1). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky. |
| Výsledky učení |
|---|
| předpřítomného času prostého a minulého času prostého |
| předpřítomného času prostého a minulého času prostého |
| slovesných tvarů -ing a sloves bez to |
| slovesných tvarů -ing a sloves bez to |
| vztažných vět |
| vztažných vět |
| podmínkových vět |
| podmínkových vět |
| formulace otázek |
| formulace otázek |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| Odborné dovednosti |
|---|
| používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
| používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
| ovládat jazykové zákonitosti |
| ovládat jazykové zákonitosti |
| pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
| pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
| adekvátně reagovat na autentické materiály |
| adekvátně reagovat na autentické materiály |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
-
Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
-
Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan..
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press..
-
Roberts, R. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video. Oxford: Oxford University press..
-
Sparling, D. English or Czenglish. Praha: Státní pedagogické nakladatelství..
|