|
Vyučující
|
-
Skořepová Tereza, Mgr.
-
Martinak Alena, Mgr.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Předpřítomné časy a minulý čas prostý. Slovesný tvar -ing a slovesa bez to. Silná přídavná jména. Vztažné věty. Přípony přídavných jmen. Složená podstatná jména. Psaní pracovního emailu. Formulace otázek. Vazby used to a would. Podmínkové věty. Pracovní podmínky. Charakter a chování. Předpony. Psaní poznámek.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza textu, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 35 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk I (UK1A1). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení. |
| Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk I (UK1A1). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení. |
| Výsledky učení |
|---|
| předpřítomného času prostého a minulého času prostého |
| předpřítomného času prostého a minulého času prostého |
| slovesných tvarů -ing a sloves bez to |
| slovesných tvarů -ing a sloves bez to |
| vztažných vět |
| vztažných vět |
| podmínkových vět |
| podmínkových vět |
| formulace otázek |
| formulace otázek |
| slovní zásoby probíraných témat |
| slovní zásoby probíraných témat |
| Odborné dovednosti |
|---|
| používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
| používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
| ovládat jazykové zákonitosti |
| ovládat jazykové zákonitosti |
| pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
| pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
| adekvátně reagovat na autentické materiály |
| adekvátně reagovat na autentické materiály |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza textu |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| E-learning |
| E-learning |
| Analýza textu |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Známkou |
| Známkou |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
-
ČECHOVÁ, H. English language for pre-school teachers - studijní opora. Zlín, 2013.
-
Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
-
Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan..
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
-
Roberts, R. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video. Oxford: Oxford University press..
-
Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
|