|
Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Máčalová Jana, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Vztažné věty 2. Zájmena určování množství 3. Složené tvary (z přídavných a podstatných jmen) 4. Fráze s "of" 5. Použití would 6. Perfect infinitiv a perfect -ing forma 7. Mnohovýznamová slova 8. Vyjádření hypotéz 9. Nereálné podmínky 10. Vyjádření možnosti a spekulace 11. Neúplné věty 12. Neformální jednání 13. Intonace při jednání 14. Participle clauses
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B2 až C1 podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TP2AB, TP3AB a TP4AB. |
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B2 až C1 podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TP2AB, TP3AB a TP4AB. |
| Výsledky učení |
|---|
| pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
| pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
| všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
| všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
| slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
| slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
| kauzativního have a get, uvozujících sloves |
| kauzativního have a get, uvozujících sloves |
| tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, použití vybraných idiomů |
| tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, použití vybraných idiomů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
| rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
| rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
| rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
| pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
| pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
| vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| E-learning |
| E-learning |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Mark Bartram and Kate Pickering. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Advanced C1. 2016. ISBN 978-0-19-456688-9.
-
Martin Hewings. Advanced Grammar in Use (4th edition). ISBN 0521498685.
|