|
Vyučující
|
-
Svobodová Dagmar, Ing. MSc.
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Použití minulých a přítomných časů 2. Opakování budoucích časů 3. Participle clauses 4. Nepřímá řeč 5. Shrnutí trpného rodu 6. Causatives 7. Kondicionály včetně smíšených a struktur nepoužívajících "if" 8. Kolokace 9. Předpony 10. Akademické výrazy 11. Složená přídavná jména 12. Tvoření slov 13. Frázová slovesa 14. Koncovky
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2+ Společného evropského referenčního rámce a splnění předmětů TP2AC a TP3AC. |
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2+ Společného evropského referenčního rámce a splnění předmětů TP2AC a TP3AC. |
| Výsledky učení |
|---|
| pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
| pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
| všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
| všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
| slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
| slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
| kauzativního have a get, uvozujících sloves |
| kauzativního have a get, uvozujících sloves |
| tvorby a odvozování slov, předpon a přípon, použití vybraných idiomů |
| tvorby a odvozování slov, předpon a přípon, použití vybraných idiomů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
| rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
| rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
| rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
| pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
| pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
| vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Martin Hewings. Advanced Grammar in Use 3rd edition. Cambridge University Press, 2013. ISBN 9781107697386.
-
Peter May. Compact Advanced (2nd Edition) Student´s Book. CUP, 2014. ISBN 97811074118028.
-
Peter May. Compact Advanced (2nd edition) Workbook with Answers. 2014. ISBN 9781107417908.
|