|
Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Máčalová Jana, Mgr.
-
Vidomusová Hana, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Modální slovesa v přítomnosti 2. Modální slovesa dedukce v minulosti 3. Vztažné věty 4. Věty s příčestím 5. Přídavná jména, a příslovce 6. Jazyk pro minulé a přítomné zvyky 7. Přídavná jména a předložkové vazby 8. If clauses 9. Nepřímá řeč 10. Slovesa uvádějící nepřímou řeč 11. Jazyk pro popis nereálných situací 12. Předpony a koncovky 13. Použití sloves a předložkových vazeb 14. Jazyk pro hodnocení
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B2 - B2+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TP2AB. |
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B2 - B2+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TP2AB. |
| Výsledky učení |
|---|
| pravidel anglické větné skladby, vztažných vět, příčestí |
| pravidel anglické větné skladby, vztažných vět, příčestí |
| všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a přání |
| všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a přání |
| slovní zásoby vybraných témat, vybraných idiomů |
| slovní zásoby vybraných témat, vybraných idiomů |
| modálních sloves v přítomných i minulých časech, nepřímé řeči, uvozujících sloves |
| modálních sloves v přítomných i minulých časech, nepřímé řeči, uvozujících sloves |
| tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, aplikace stálých slovních spojení a předložkových vazeb |
| tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, aplikace stálých slovních spojení a předložkových vazeb |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce |
| rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce |
| rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy |
| rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy |
| vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze |
| vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor |
| napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Práce studentů ve dvojicích |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| E-learning |
| E-learning |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
|
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Caroline Krantz and Rachael Roberts. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Upper-intermediate B2. Oxford University Press, 2015. ISBN 978-0-19-456675-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press, 2019. ISBN 9781108457651.
|