|
Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Kadlečíková Jitka, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Členy 2. Determiners, quantifiers 3. Modální slovesa v přítomnosti 4. Modální slovesa dedukce v minulosti 5. Porozumění použití předpon 6. Slovní zásoba pro souhlas a nesouhlas 7. Slovesa a předložky 8. Vztažné věty 9. Participle clauses 10. Popis osoby 11. Přídavná jména, jejich správné pořadí a předložkové vazby 12. Příslovce a jejich užití 13. Přítomné a minulé zvyky 14. Synonyma a antonyma
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 31 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 9 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TK2AA, TK3AA a TK4AA. |
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TK2AA, TK3AA a TK4AA. |
| Výsledky učení |
|---|
| pravidel anglické větné skladby, vztažných vět, příčestí |
| pravidel anglické větné skladby, vztažných vět, příčestí |
| slovní zásoby vybraných témat, vybrané idiomy |
| slovní zásoby vybraných témat, vybrané idiomy |
| všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a přání |
| všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a přání |
| modálních sloves v přítomných i minulých časech, nepřímé řeči, uvozujících sloves |
| modálních sloves v přítomných i minulých časech, nepřímé řeči, uvozujících sloves |
| tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, použití stálých slovních spojení a předložkových vazeb |
| tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, použití stálých slovních spojení a předložkových vazeb |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce |
| rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce |
| rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy |
| rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy |
| vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze |
| vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
| napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor |
| napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| E-learning |
| E-learning |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Caroline Krantz and Rachael Roberts. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Upper-intermediate B2. Oxford University Press, 2015. ISBN 978-0-19-456675-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press. 2019.
|