|
Vyučující
|
-
Kadlečíková Jitka, Mgr.
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. stavová a dynamická slovesa 2. přítomné časy 3. slovní zásoba: volný čas 4. vyjádření předpovědí a rozhodnutí 5. slovní zásoba: přátelství 6. složená přídavná jména 7. modální slovesa vyjadřující povinnost, svolení a zákaz (přítomný a minulý čas) 8. jazyk isntrukcí 9. popis obrázku 10. minulé časy 11. slovní přízvuk 12. předpřítomný čas 13. opakování 14. závěrečný test
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 51 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 9 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
| Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
| Výsledky učení |
|---|
| pravidel anglické větné skladby, definujících a nedefinujících vztažných vět |
| pravidel anglické větné skladby, definujících a nedefinujících vztažných vět |
| základních gramatických časů a identifikace jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění |
| základních gramatických časů a identifikace jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění |
| slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmen |
| slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmen |
| stavových a dynamických sloves, modálních sloves, napojování sloves |
| stavových a dynamických sloves, modálních sloves, napojování sloves |
| tvorby přídavných jmen, přípon, složených a extrémních přídavných jmen |
| tvorby přídavných jmen, přípon, složených a extrémních přídavných jmen |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
| rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
| rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
| rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
| vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
| vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
| stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
| stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
| napsat souvislé texty na známá témata |
| napsat souvislé texty na známá témata |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Individuální práce studentů |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| E-learning |
| E-learning |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press, 2019. ISBN 9781108457651.
|