|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Překladová a doplňovací cvičení na vybrané gramatické a lexikální jevy - Cvičení stimulující k samostatnému tvoření slovních spojení a vět, generování vět s určitým komunikativním záměrem podle zadaného vzoru - Reprodukce obsahu přečteného či slyšeného slova - Upevňování řečových dovedností, reagování na zadané podněty a doplňování vhodných slov do úvodních obratů typických pro krátké rozhovory v dané tematické oblasti
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 35 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student ovládá základní slovní zásobu a základní jazykové struktury na úrovni A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Student ovládá základní slovní zásobu a základní jazykové struktury na úrovni A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student se orientuje v systému francouzské výslovnosti. Je způsobilý využívat nabyté vědomosti k samostatnému vyjadřování v každodenních životních situacích. Aplikuje základní gramatické struktury v ústním i jednoduchém písemném projevu. |
| Student se orientuje v systému francouzské výslovnosti. Je způsobilý využívat nabyté vědomosti k samostatnému vyjadřování v každodenních životních situacích. Aplikuje základní gramatické struktury v ústním i jednoduchém písemném projevu. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozhovor |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozhovor |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
J. Bárta. Průvodce francouzskou gramatikou.
-
J. Girardet, J. Pécheur . Campus I. Paris , 2004.
-
M. Pravdová. Francouzština pro začátečníky, LEDA.
-
R. Steele, J. Zemiro. Exercons-nous 1.
|