|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Fáze lidského života - Ženský reprodukční systém - Antikoncepce - Sexuálně přenosné nemoci - Těhotenství - Porodní doby - Ošetřovatelská péče v gynekologii a porodnictví - Medikace - Alternativní způsoby léčby Gramatika: Přehled časů v angličtině dle pokynů na semináři v rozsahu doporučené literatury. Dovednosti: Poslech dialogů mezi lékařem a pacientem.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 22 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 30 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 8 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto kurzu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| U tohoto kurzu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost pravidel anglické větné skladby |
| znalost pravidel anglické větné skladby |
| znalost gramatických časů |
| znalost gramatických časů |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
| znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
| znalost různých kulturních kontextů |
| znalost různých kulturních kontextů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vyjádřit myšlenku za použití správné jazykové struktury |
| vyjádřit myšlenku za použití správné jazykové struktury |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
| ústně i písemně reagovat adekvátně jazykové úrovni kurzu |
| ústně i písemně reagovat adekvátně jazykové úrovni kurzu |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| stručně odůvodnit své názory a plány |
| stručně odůvodnit své názory a plány |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
|
Doporučená literatura
|
-
GRICE, T. Nursing 1. Oxford University Press, 2007.
-
ST. JOHN AMBULANCE. First Aid Manual.
-
TOPILOVÁ, V. Anglicko-český / česko-anglický lékařský slovník. Praha: Grada Publishing+Avicenum, 1999.
|