|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Nemoci a jejich příznaky - Péče o seniory - Zdravý životní styl - Krev Dovednosti: Poslech dialogů mezi lékařem a pacientem, četba odborných textů.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Účast na výuce
- 22 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto předmětu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni A1++ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| U tohoto předmětu se předpokládají receptivní i produktivní řečové dovednosti na výchozí úrovni A1++ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost pravidel anglické větné skladby |
| znalost pravidel anglické větné skladby |
| znalost gramatických časů |
| znalost gramatických časů |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
| znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
| znalost různých kulturních kontextů |
| znalost různých kulturních kontextů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vyjádřit myšlenku za použití správné jazykové struktury |
| vyjádřit myšlenku za použití správné jazykové struktury |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
| ústně i písemně reagovat adekvátně jazykové úrovni kurzu |
| ústně i písemně reagovat adekvátně jazykové úrovni kurzu |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| stručně odůvodnit své názory a plány |
| stručně odůvodnit své názory a plány |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
GRICE, T. Nursing 1. Oxford University Press, 2007.
-
LAMPEROVÁ, V. English for Nursing. Academia centrum UTB ve Zlíně, 2007.
-
TOPILOVÁ, V. Anglicko-český / česko-anglický lékařský slovník. Praha: Grada Publishing+Avicenum, 1999.
|